Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا عربزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این جشن اظهار داشت: این دانشجومعلمان ورودی سال ۱۳۹۴ بوده که در رشته های الهیات و معارف اسلامی و زبان انگلیسی به مدت ۴ سال در دوره کارشناسی در پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تحصیل کردند و اکنون به افتخار معلمی نائل شده اند.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: تعداد دانشجومعلمان دانش آموخته امسال ما ۴۲ نفر است که در جشن دانش آموختگی تعداد ۳۰ نفر از آنها در مشهد مقدس حضور پیدا کرده اند و به مدت سه روز در یکی از هتل های مشهد اقامت و برنامه فرهنگی، تفریحی و زیارتی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربزاده افزود: دانشجومعلمان نیاز است تا پس از دانش آموختگی نیز علم آموزی را فراموش نکرده و در گام نخست در فکر ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر باشند.

وی اظهار کرد: پیشنهادم به دانشجومعلمانی که دارای ظرفیت و توانمندی لازم برای کارهای مدیریتی هستند این است که پس از اتمام دوران تعهد خدمتی خود توانایی خود و رزومه خود را به دیگر نهادها و سازمان هاانتقال دهند.

عربزاده بیان داشت: با توجه به شناختی که در این ۴ سال از تک تک شماها دارم، این توانمندی و ظرفیت خدمت در عرصه های دیگر به ویژه در نهادهای زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش وجود دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از هم اکنون به فکر شناخت بیشتر توانایی های خود باشید و بر روی این توانمندی های خود برای پیشرفت در مسیر زندگی خود کار کنید و امیدوارم که در سال های آینده هر یک از شماها را به عنوان یک مدیر توانمند در نهادهای مختلف به ویژه آموزش و پرورش در سطح کشور یا معلم توانمند ببینیم.

عربزاده تصریح کرد: اگر کسی می خواهد معلمی کند و یک معلم نمونه و برند باشد، می تواند در شهری که تدریس می کند با توجه به تلاش روزافزون و روش یادگیری و تدریس به روز تبدیل به یک معلم برند شود و اگر این اتفاق در دوره معلمی شما رخ دهد باز معلم موفقی خواهید بود.  

وی متذکر شد: هر کدام از شما دانشجومعلمان گرامی آدم های تاثیرگذاری هستید و این را از این نظر بیان می کنم که توانمندی های لازم برای این مهم را طول این سال ها در فعالیت های آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و ... شما دیده ام.

عربزاده تاکید کرد: اگر با برنامه و خلاقیت از مهرماه وارد عرصه معلمی شوید، قطعا با توجه به توانمندهای علمی خود در شهر و روستای محل تدریس خود تبدیل به یک معلم برند و نمونه خواهید شد و اگر این اتفاق در زندگی شما افتاد آینده درخشانی را برای یکایک شما پیش بینی می کنم.

کد خبر 4691852

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه فرهنگیان جشن دانش آموختگی روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند آتش سوزی ایلام مجلس شورای اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان درجلسه شورای آموزشی این دانشگاه از افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو عباس توان رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان در جلسه شورای آموزشی این دانشگاه از افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران خبر داد.

وی ضمن بیان موفقیت‌های حوزه آموزش این دانشگاه از فراهم شدن زمینه لازم جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی بعد تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

او با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو معلم درسال جدید به ویژه در پردیس خواهران برفراهم شدن امکانات و تمهیدات لازم جهت پذیرش دانشجودر سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴تاکید کرد.
 
گفتنی است از مهمترین مسائل مطرح شده در جلسه مذکور می‌توان به موارد: ارائه گزارش وضعیت برگزاری دوره‌های توانمندسازی معلمین، اعلام وضعیت رشته‌ها و تعداد دانشجویان سال ۱۴۰۳، اعلام وضعیت پذیرش دوره‌های جدید مهارت آموزان، پیشنهاد تدوین برنامه سواد قرآنی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳ _۱۴۰۴، طرح موضوع المپیاد علمی دانشجویی، درخواست دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰ ریاضی جهت ترم تابستان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • اجتماع خانواده بزرگ نظام سلامت استان بوشهر برگزار شد
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان