Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@04:17:01 GMT

داوطلب کنکور گیلانغربی حین انتخاب رشته جان باخت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۷۰۲۰

ساعت 24- رئیس آموزش و پرورش گیلانغرب گفت: یکی از داوطلبان خانم این شهرستان که حائز رتبه برتر در کنکور سراسری امسال شده بود، روز سه شنبه در حین انتخاب رشته در یکی از دفاتر اینترنتی تعیین رشته سطح شهرجان باخت.

عطاالله پرویز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این داوطلب با نام «فاطمه پیری» دانش آموز سال سوم رشته علوم انسانی بود که در کنکور سراسری امسال در رشته علوم انسانی آزمون داد و حائز رتبه یک هزار و ۱۰۰ شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: صبح امروز متوفی در یکی از مراکز تعیین رشته اینترنتی شهر گیلانغرب برای انتخاب رشته حضور یافت که در حین انتخاب رشته دچار ایست قلبی شده و قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گیلانغرب گفت: احتمالا اضطراب ناشی از تعیین رشته کنکور در مرگ وی تاثیر داشته که تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت و بیش از ۹ هزار تن دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که در ۲۲۵ آموزشگاه با ۵۷۴ کلاس درس تحصیل می‌کنند.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آباده گفت:  در نوبت اول کنکور سراسری که روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود ، هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای شرکت می‌کنند که ۷۰ درصد آن‌ها خانم هستند.
معاونت علمی و نماینده تام‌الاختیار برگزاری کنکور سراسری در واحد آباده همچنین بیان کرد: بیشترین شرکت کنندگان در رشته علوم تجربی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند