Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش بلومبرگ، چهار شهروند رژیم‌صهیونیستی و شرکت هایی که مالک آن بودند، تحت تعقیب مقامات امنیتی آمریکا به خاطر 80 میلیون دلار دزدی از سرمایه گذارانی قرار گرفتند که برخی از آن ها آمریکایی بوده اند. این دزدی با استفاده ازمعامله های پایاپای جعلی صورت گرفته است.

 کمیته تجارت کالای آمریکا در روز دوشنبه شکایتی در دادگاه فدرال شیکاگو علیه لی الباز، یاکوف کوهن، یوسی هرزاگ و شالوم پرتز و شرکت های یاکوم کامیونیکیشنز و لینکوپیا ماریتیوس تنظیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طبق مدارک دادگاه قضایی، 5 نفر در مریلند اعتراف کرده و علیه الباز شهادت داده اند. 9 نفر دیگر که بیشتر اتباع خارجی هستند بازداشت شده و منتظر محاکمه هستند.

این کلاهبرداری  بر گزینه های دوتایی متمرکز بوده ،نوعی  قرار داد که طی آن با توجه به ارزش قرارداد تا زمان انقضای آن، مبلغ ثابتی پرداخت میشود یا اصلا پرداختی صورت نمی‌گیرد. متهمان از 2014 حدود 100 میلیون دلار از سرمایه‌گذاران جمع‌آوری کرده بودند که شامل 17 میلیون دلار از سرمایه گذاران آمریکایی از طریق کارت های اعتباری می شد. تنها 20 میلیون دلار آن بازگردانده شد.

 شاکیان تخمین می زنند که متهمین با فریب کاری 145 میلیون دلار داد و ستد کرده اند.

 شرکت یاکوم از مشتریان در وب سایت هایی که تحت کنترلش بودند در خواست پول می کرده تا در معاملات پایاپای کالا سرمایه گذاری کند در حالی که این تجارت در کمیته تجارت کالا ثبت نشده بود و در واقع هیچ  تجارتی صورت  نمی گرفت.

 کمیته تجارت کالا اعلام کرد:«متهمان مشتریان خود را وارد معاملات قانونی نمی کردند و خریداران و فروشندگان را به طور قانونی با هم ارتباط نمی دادند. در عوض طرف مقابل تمام معاملات خودشان بودند و در هر معامله ای درطرف مقابل قرار داشتند».

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت خرید عمومی کالا‌های صهیونیست از سوی شورای شهر بروکسل

جنایات رژیم صهیونیستی به حدی است که علی‌رغم سانسور گسترده اخبار توحش این رژیم در رسانه‌های غربی، باز هم مردم از این موضوع به خشم آمده و هر روز کارزار تحریم کالا‌های تولید شده در سرزمین‌های اشغالی در حال گسترش است. 

به گزارش الجزیره، شورای شهر بروکسل، پایتخت بلژیک امروز (سه شنبه) از ممنوعیت خرید عمومی کالا‌های تولید شده در شهرک‌های غیرقانونی صهیونیست در کرانه باختری رود اردن خبر داد. 

تصمیم درباره این موضوع با اکثریت آرا در اواخر شب گذشته به تصویب شورای شهر بروکسل رسیده بود و اکنون قرار است به طور رسمی به اجرا درآید. 

این اقدام از مقامات محلی می‌خواهد اطمینان حاصل کنند خرید عمومی آنها برای شهر باعث سود شرکت‌هایی نمی‌شود که به قوانین بین المللی، حقوق بشر، و قوانین زیست محیطی احترام نمی‌گذارند. 

اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۵ راهنمای جدیدی را درباره برچسب گذاری محصولاتی که در شهرک‌های غیرقانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری تولید می‌شوند ارائه کرد. 

اتحادیه اروپا بر این باور است براساس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که خواستار راهکار دو دولت برای تشکیل کشور مستقل فلسطین است، تمامی شهرک‌های ساخته شده در کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی غیرقانونی است. 

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که هفته گذشته بتزالل اسموتریچ، وزیر اقتصاد راستگرای صهیونیست از تصاحب ۸۰۰ هکتار زمین دیگر در کرانه باختری به منظور ساخت شهرک‌های جدید صهیونیست نشین خبر داد. 

رژیم صهیونیستی اکنون میلیارد‌ها دلار در کرانه باختری سرمایه گذاری کرده و ۷۰۰ هزار صهیونیست (معادل ۱۰ درصد از جمعیت این رژیم) در شهرک‌های کرانه باختری زندگی می‌کنند. 

براساس راهکار دو دولت، اسراییل ۷۸ درصد از سرزمین فلسطین را تصاحب می‌کند و ۲۲ درصد باقی مانده در غزه و کرانه باختری به فلسطینیان می‌رسد. با این حال، صهیونیست‌ها این رقم ناچیز از سرزمین مادری فلسطینیان را نیز نمی‌خواهند به آنها بدهند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تناقض آشکار ترکیه در ادامه تجارت با رژیم اسراییل
  • زیان ۱۰۰ میلیارد دلاری شرکت‌هایی که از روسیه خارج شدند
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی
  • تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیون دلاری آمریکا برای ابزار جاسوسی پوشیدنی
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • ممنوعیت خرید عمومی کالا‌های صهیونیست از سوی شورای شهر بروکسل
  • پویش پیمان محمد(ص)؛ میثاقی برای قطع تجارت نفت و غذا با رژیم اسراییل 
  • دولت عربستان یک میلیارد دلار به شرکت خودروسازی لوسید تزریق کرد