Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@20:13:26 GMT

آب برخی مناطق شهر کرمانشاه فردا قطع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۷۰۸۶

آب برخی مناطق شهر کرمانشاه فردا قطع می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: آب برخی از مناطق شهر کرمانشاه فردا چهارشنبه ۲۳ مرداد ماه قطع می‌شود. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

علیرضا تخت‌شاهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: امور اجرایی آبفای شهر کرمانشاه قصد دارد نسبت به اصلاح قسمتی از شبکه توزیع آب واقع در لاین جنوبی بلوار شهید اجاقی اقدام کند به همین منظور نیاز به قطع آب مناطقی از شهر کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: آب مناطق ضلع غربی بلوار شهیدمصطفی امامی، حدفاصل بلوار گلریزان تقاطع خیابان خرم تا بلوار فرهنگیان فاز یک، ضلع شمالی شهرک فرهنگیان فاز یک و کوچه های منتهی به آن تا بلوار کمربندی غربی و محدوده خیابان 22 بهمن تا چهارراه سی متری دوم فردا از ساعت 12 ظهر تا 20 شب به مدت هشت ساعت قطع است.

اردبیل| احتمال قطعی آب در روز‌های آینده وجود دارد؛ صرفه‌جویی اولویت استاصفهان| قطعی آب در شهرضا صدای مردم را درآوردافزایش مصرف 3 برابری آب در ایلام 35 روستا را با کمبود یا قطعی آب روبه‌رو کرده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه افزود: قسمتی از شهرک شهید نجفی و چقامیرزا فاز دو نیز با افت فشار آب مواجه خواهند شد.

تخت‌شاهی با اشاره به اینکه همشهریان نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام کنند گفت: تمهیدات لازم برای آب مورد نیاز شهروندان اندیشیده شده است که در صورت نیاز می‌توانند با مرکز ارتباطی 122 تماس بگیرند.

انتهای پیام / ع

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی شامگاه چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه جنوب استان، در خصوص آخرین وضعیت سیلاب و نشستی که با وزیر کشور برگزار شد، افزود: اقدامات و تصمیمات لازم برای بسیج تمامی امکانات و تأمین اعتبارات برای رفع مشکلات مردم سیل زده سیستان و بلوچستان انجام شده و با عنایت ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تأمین شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر وظایف، مسؤولیت‌ها و حیطه کاری مسؤولان در حوزه سیل مشخص شده و براین اساس، در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق سیل زده، مسؤولان هر منطقه برای رسیدگی به مسائل مشخص هستند.

کرمی با بیان این مطلب که در زمینه بازگشایی راه‌ها و تأمین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم اتخاذ شده، اضافه کرد: برای تخلیه آب دستگاه‌های کفکش مورد نیاز خریداری می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آب شرب بهداشتی در مناطق سیل زده، گفت: هماهنگی لازم با کارخانه آب شیرین کن (نگور) و مجموعه‌های مرتبط برای تأمین آب شرب مردم انجام شده و همه در تلاش برای حل مشکلات مردم ساکن در مناطق سیل زده هستند.

کد خبر 6081620

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • رفع معارضین پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره) در حال اتمام است + فیلم
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • روند افزایش دما ادامه دار است
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله
  • رژه یگان‌هایِ مستقر در استان کرمان، فردا همزمان باروز ارتش
  • توخل: چرا همه یادشان رفته با آرسنال بازی داریم!