Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: باید از هزینه‌های اضافه کم شود تا شبکه روحانیت اثرگذارتر عمل کند. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام شامگاه سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی اظهارداشت: ‌اگر در راس یک مجموعه فردی با ویژگی‌های اعتقادی، علمی، اخلاقی همراه با انگیزه و جدیت و پا به کار قرار گیرد و همراهان خوب و با جدیت به کار گرفته شود مجموعه خوب رشد می‌کند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باید نقش عبودیت، بندگی و وظیفه تبلیغی و ارشادی به خوبی انجام شود، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی یک مجموعه مغتنم، اثرگذار و پرظرفیت است که همه نگاه‌ها به این مجموعه است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: قسمت عمده فعالیت‌های تبلیغی بر عهده حوزه علمیه است و دستگاه‌های دیگر و ائمه جماعات نیز در جای خود نقش ایفا می‌کنند اما در عین حال نگاه به سازمان تبلیغات نگاه دیگری است و این دستگاه تمام عیار به دستگاه رهبری مرتبط بوده و انتظار ویژه‌ای از آن است.

هنرمندان همدانی برای پی‌گیری مطالباتشان از مدیرکل فرهنگ و ارشاد فعال شدندبودجه فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی کفاف هزینه‌ها‌ را نمی‌دهدگفت‌و‌گوهای فرهنگی در اولویت اصلی وزیر فرهنگ و ارشاد قرار دارد

نکونام گفت: در گذشته حرکت‌های خوبی در سازمان تبلیغات صورت گرفته اما فاصله تا حد مطلوب زیاد است که این فاصله باید مقطع به مقطع کم شود.

وی اشاره کرد: قسمت عمده کار سازمان تبلیغات را روحانیون در مناطق مختلف انجام می‌دهند که کار بسیار ممتازی است و با نقش رسانه‌ها در کار تبلیغات بسیار متفاوت و اثرگذارتر است.

نماینده‌ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به تاثیر کار روحانیون در مناطق مختلف گفت: تعداد روحانیون مستقر و طرح هجرت در استان 160 نفر است که این تعداد با توجه به نیاز و وسعت استان بسیار کم است.

نکونام‌ بیان کرد:باید از هزینه‌های اضافه ،کم شود تا شبکه روحانیت اثرگذارتر عمل کند.

وی افزود: نیروهای ولایی و فرهنگی استان پای کار هستند پس می‌توان این نیروها را تقویت کرد و این کار یک سرمایه‌گذاری است و هزینه محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41350/P1494/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ

مجید جیحون تبار سرپرست هیات ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان چهارمحال و بختیاری گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری عشایر، آداب و رسوم و سنت‌های مردم شهرستان کوهرنگ از اهداف این جشنواره بود.

وی افزود: شاهنامه خوانی و ادبیات بومی، بازی‌های بومی و محلی، موسیقی محلی و سنتی از مهمترین محور‌های این جشنواره است.

بیشتر بخوانید

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در خانمیرزا

شهرستان کوهرنگ در فاصله ۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است