Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@14:21:39 GMT

تمرینات ذوبی‌ها ۲ روز تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۷۱۱۳

صراط:

تیم فوتبال ذوب‌آهن  در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، شب گذشته (سه شنبه) در چارچوب دیدار برگشت به مصاف تیم الاتحاد عربستان و با نتیجه ۴ بر ۳ و در مجموع ۶ بر ۴ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،پس از این بازی ذوبی‌ها امروز (سه‌شنبه) از قطر به ایران برگشتند و با نظر منصوریان تمرینات سه‌شنبه و چهارشنبه تیم تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب شاگردان منصوریان از روز پنج‌شنبه هفته جاری دوباره تمرینات خود را در اصفهان آغاز می‌کنند تا آماده حضور در لیگ برتر نوزدهم شوند.

ورزشگاه فولادشهر تا ۳۱ مرداد آماده می‌شود

خبر دیگر اینکه، حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در بحث ورزشگاه باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد که یک قسمتی از ورزشگاه سکو نداشت که سکوگذاری شد، اما این ورزشگاه گیت ندارد و تلاش می‌کنند تا گیت‌ها را هم نصب کنند و نمی‌توانند در هفته اول و دوم میزبانی کنند و در همین باره، احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان بیان کرد: به طور قطع ورزشگاه فولاد شهر را برای ۳۱ مرداد‌ماه که قرار است لیگ آغاز شود آماده خواهیم کرد و از این بابت نگرانی نداریم.

در پایان لازم به ذکر است، ذوب آهن در چارچوب هفته نخست لیگ برتر باید به مصاف سایپا تهران برود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فولادشهر ذوب آهن اصفهان منصوریان شکست لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به علت تعمیرات زیرساختی و فنی از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تعطیل است.

بر اساس این گزارش کلیه بازدیدهای گروهی رزرو شده لغو و می‌بایست با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شود.

این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6087368 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • پنج‌شنبه‌ها تعطیل میشه یا شنبه‌ها؟!
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • بالاخره «پنج‌شنبه» تعطیل می‌شود یا «شنبه»؟/ خبر مهم یک نماینده درباره تغییر در تعداد تعطیلات آخر هفته
  • کدام کشور‌ها شنبه تعطیل هستند؟
  • کدام کشورها شنبه تعطیل هستند؟