Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ تصویر دلخراش جسد امیلیانو سالا مدتی پس از مرگ او در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و پای پلیس بریتانیا را به میان کشید. پلیس بریتانیا با بررسی دفاتر یک شرکت نظارتی که از محیط سردخانه فیلم تهیه می کرد، متوجه شد دو نفر از کارکنان آن به طور غیرقانونی به ویدیوی سردخانه دسترسی پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالا قرار بود با قراردادی 15 میلیون پوندی به کاردیف سیتی ملحق شود

یکی از کارکنان با تلفن همراه خود از فیلم جسد امیلیانو سالا عکس گرفته و آن را از طریق پیامرسان فیسبوک برای دوست خود ارسال کرده است. او علاوه بر سالا از یک جسد دیگر هم عکسبرداری کرده و در شبکه های اجتماعی پخش کرده است.

مطالب پیشنهادی:

اگر فرزند وسط هستید بخوانید

حل معمای 2000 ساله

تبدیل سلول‌های سرطانی پستان به چربی

یکی از بازرسان پرونده در این رابطه می گوید:

«دو خانواده در پی این اقدام دچار رنج و عذاب مضاعف شدند. آنها سوگوار بودند که کار این دو کارمند آنها را بیش از پیش داغدار کرد.»

این دو کارمند با اسامی «Sherry Bray» و «Christopher Ashford» در چندین مورد گناهکار شناخته شده و قرار است دادگاه محاکمه آنها روز 20 سپتامبر (29 شهریور) برگزار شود.

21 ژانویه 2019 امیلیانو رائول سالا تافارل (Emiliano Raúl Sala Taffarel) اهل آرژانتین با هواپیمای پی‌ای-46 پایپر (Piper_PA-46) از نانت فرانسه به مقصد کاردیف در حرکت بود که بر فراز کانال مانش ناپدید شد. پس از جستجوهای فراوان و جمع آوری کمک مالی 220 هزار پوندی برای جستجوی بیشتر توسط یک تیم تفحص خصوصی، در اولین روزهای ماه فوریه، لاشه هواپیما در کف کانال مانش پیدا شد و جسد سالا از عمق 67 متری آب بیرون کشیده شد. بعدها معلوم شد خلبان هواپیما مجوز پرواز در شب را نداشته و دچار کور رنگی بوده است.

بیشتر بخوانید:

بیمه بیکاری به چه کسانی تعلق می گیرد

افزایش سقف سنی شرکت‌کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اعلام زمان آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش

سالا هنگام حادثه 28 سال داشت و قرار بود با قراردادی به ارزش 15 میلیون پوند از تیم نانت به کاردیف سیتی منتقل شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرژانتین تلفن همراه شبکه های اجتماعی فرانسه هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 

 سرگرد محمد زیدی اظهار کرد: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران هفته گذشته خبری را در خصوص تخریب اموال عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش شرور منطقه خانی آباد دریافت کردند که با سلاح جنگی خود به منظور قدرت نمایی اقدام به تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه کرده بود.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به محض دریافت این خبر پرونده‌ای تشکیل و تیم‌های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران طی یک هفته سرانجام روز گذشته مشخص شد این متهم پس از این قدرتنمایی از محل متواری و در مخفیگاه خود پنهان شده است.

سرگرد زیدی تصریح کرد: با به کار بردن شگرد‌های پلیس مخفیگاه این فرد شرور شناسایی و پس از اخذ دستورات قضایی نسبت به دستگیری این فرد اقدام شد که طی آن متهم دستگیر و در خصوص سلاح جنگی در بازجویی اولیه و تخریب اموال عمومی اعتراف کرد.

وی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه وی نیز یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد که زمیمه پرونده شده و برای تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ امنیت شهروندان است و در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۸ مدعی فروش سؤالات کنکور در تهران
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • با تحریک خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • با تحریک خانوم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران