Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، تصویری از یک سیاستمدار معروف فرانسوی در حال بالا رفتن از دیواره برفی کوه در فرانسه جنجال به پا کرد.

اریک وُرت، وزیر پیشین کار و نماینده فعلی مجلس فرانسه روز دوشنبه ۲۱ مرداد تصویری در توییتر خود منتشر کرد و در توضیح آن مدعی شد که در حال بالا رفتن از یکی از دیواره‌های کوه مون‌بلان در نزدیکی مرز سوئیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصویر بی‌درنگ واکنش برخی کاربران اینترنت را برانگیخت، زیرا آن‌ها متوجه شده بودند که تصویر در واقع چرخانده شده و  ورت نه در حال صعود از دیواره بلکه در حال راه رفتن چهار دست و پا بر روی زمین است.

در این عکس در حالی که او با لباس و طناب و تجهیزات کوهنوردی رو به دوربین دیده می‌شود، تصویر کوچک و تاری از دو نفر در پشت سر او در منتهی الیه گوشه عکس نیز به چشم می‌خورد که عمود بر مسیر حرکت ایستاده‌اند. این بدان معناست که در واقع عکس چرخانده شده تا وانمود شود که سوژه در حال بالا رفتن است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در پویش «کابوسِت منم» از نوجوانان ایرانی خواسته شده است که اگر امکان تماس تصویری با کابینه رژیم صهیونیستی را داشتید، چه پیامی می دادید؟
مخاطبان می توانند پیام تصویری خود را از طریق شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی برای شبکه یک سیما ارسال کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روسری بر سر بزبز قندی خبرساز شد/ عکس
  • (ویدئو) تولد یک توله سگ به رنگ سبز لیمویی خبرساز شد
  • حمایت از غزه برای سیاستمدار فرانسوی دردسرساز شد + فیلم
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • پاکسازی منطقه کوهستانی صبرز تایباد
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • جاده بقمچ در چناران پاکسازی شد