Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:59:09 GMT

شمسایی: میز و صندلی برای من ارزشی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۷۴۸۱

شمسایی: میز و صندلی برای من ارزشی ندارد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز (سه شنبه) مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال)، طی حکمی محمدرضا ساکت را به عنوان عضو کمیته فنی فوتسال انتخاب کرد و همین موضوع سبب شد تا دقایقی بعد از آن محمد حسن انصاری فرد (رئیس کمیته فوتسال) با صدور بیانیه‌ای از سمتش استعفا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق وحید شمسایی، عضو کمیته فنی فوتسال نیز از سمتش استعفا کرد و در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: آن‌هایی که باید از لحاظ ماهیتی، شمسایی را بشناسند، می‌شناسند. هیچ موقع خودم را جلوتر از فوتسال نمی‌دانستم. به دلیل حضور پرهیزکار و انصاری فرد وارد کمیته فوتسال شدم، اما به دلیل کنار کشیدن انصاری فرد که برای من بزرگی می‌کنند، تصمیم گرفتم تا من هم جدا شوم.

او افزود: از خانواده بزرگ فوتبال عذرخواهی می‌کنم و دنبال میز و صندلی و جایگاه نبودم و تمام تلاشم را کردم که به خانواده فوتسال کمک کنم. میز و صندلی برای من ارزش ندارد و مهم فوتسال است. آرزوی موفقیت برای اعضای کمیته فنی فوتسال می‌کنم، اما تصمیم گرفتم تا پس از جدایی انصاری فرد، من هم از سمتم بروم.

بیشتر بخوانید:

رئیس کمیته فنی فوتسال استعفا داد

شمسایی: به خاطر خرافاتی بودنم، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کردم/ ۲۵ روز طلایی را در استقلال تجربه کردم/ قصد بازگشت به تیم ملی ندارم

گزارش تمرین تیم ملی فوتسال

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت

  آنها یک تیم خوب و فیزیکی هستند‌؛ تیمی که ژاپن را حذف کرده حتما قابل احترام است. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که باید به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم. سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در پاسخ به سؤالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم. آنها جام جهانی‌ را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید. مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی‌ است؛ همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان، بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد. شمسایی در پاسخ به این سؤال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: حسین، بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. 

دیگر خبرها

  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها