Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام سلوکی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشورمان گفت: طبق برنامه‌ای که از قبل مشخص شده بود این مسابقات از پنجم مهر آغاز می‌شود، اما امکان دارد این شروع کمی با تاخیر باشد، تمام تلاشمان این است این رقابت‌ها در  همان تاریخ ۵ مهر آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانند گذشته برای بازی‌های لیگ پوشش رادیویی داریم

او درباره پوشش رادیویی و یا تلوزیونی رقابت‌های بانوان بیان داشت: از زمان حضور پاکدل در فدراسیون هندبال بحث بانوان  با جدیت بیشتری انجام می‌شود، سعی و تلاش این است که حضور بانوان در مسابقات مختلف پوشش جدی و کافی داده شود به همین منظور پخش رادیویی همانند سال قبل داریم و یک آیتم امسال داریم که در شروع لیگ برتر آقایان گزیده‌ای از بازی بانوان پخش می‌شود البته این تعاملی است که پاکدل با صدا و سیما داشته است و این یکی از اتفاقات خوبی است که در بخش بانوان با حضور پاکدل برای ما رخ داده است.  

رئیس فدراسیون نگاه برابری به آقایان و بانوان دارد

سلوکی درباره فعالیت گروه بانوان در بخش پایه و استعداد یابی اظهار داشت: با حضور پاکدل اتفاقت خوبی برای آقایان و اتفاقات ارزشمندی برای بانوان افتاده است، زیرا رئیس فدراسیون نگاه کاملا برابری به رده پایه  آقایان و بانوان دارند، هم اکنون شاهد برگزاری  مسابقات امید کشور در سنندج هستیم این مسابقات دومین دوره رقابت‌های امید کشور آن هم با حضور بهترین‌ها است.  

او افزود:  این را باید به فال نیک می‌گیریم ما همواره پس از برگزاری این گونه مسابقات جلساتی هم برگزار می‌کنیم تا کیفیت کارمان را بالاببریم. علاوه بر این مسابقات  ۳۰ مرداد تا پنجم شهریور مسابقات استعداد‌های برتر را در یزد داریم. مسابقات جوانان و نوجوانان را بسیار هوشمندانه پیگیری خواهیم کرد که نتایج آن مهم است.  

سلوکی دباره زمان انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی هندبال بانوان عنوان داشت: کلیات مشخص است، پاکدل نظرش بر این است که اگر می‌خواهیم کاری انجام دهیم با حضور افراد خردمند باشد، فرصت اشتباه را در آقایان و بانوان نداریم، کلیاتی داریم و هفته آینده قرار است جلسه‌ای داشته باشیم و گزینه‌های مناسب تر را بشناسیم قرار نیست سلیقه‌ای و شخصی به نفر اول تیم ملی نگاه کنیم. تا چند وقت دیگر تکلیف سرمبی تیم‌های ملی مشخص می‌شود.  

فاصله زیادی با ۴ تیم برتر آسیا داریم 

نایب رئیس بانوان درباره مسابقات پیش روی بانوان اظهار داشت: برنامه فدراسیون این است که حضورمان ارزشمندباشد، این روز‌ها که مشکلات اقتصادی داریم تنها حضور صرف نمی‌خواهیم بلکه باید حضورمان  ارزشمند باشد، دلیل این که امسال هم در مسابقه‌ای شرکت نکردیم دلیلش همین بود، زیرا شرایط خوبی برای کسب جایگاه مناسب نداشتیم. فدراسیون به صورت جنسیتی به قضیه تیم ملی نگاه نمی‌کند ما در حال حاضر فاصله زیادی با چهار تیم نخست آسیا داریم و تا دو سال آینده رویدادی نداریم، اما بی کار نمی‌مانیم و کار‌هایی داریم که خبر‌های خوب آن تا چندی دیگر گفته می‌شود.

هنوز لباس تیم ملی هندبال ساحلی مورد تائید وزارت ورزش قرار نگرفته است

او درباره شرایط هندبال ساحلی بانوان گفت:  فعالیت زیادی در این زمینه داریم، اما هنوز لباسمان مورد تائید وزارت ورزش و جوانان قرار نگرفته است همچنین  مکاتباتی  هم با فدراسیون جهانی درباره پوشش لباسمان داشتیم و نامه نگاری‌های اولیه آن را انجام داده ایم، پیگیر  بقیه کار‌ها هستیم چالش‌هایی هم وجود دارد که ریاست فدراسیون پیگیر آن است  تا اتفاق‌های خوبی رخ دهد.

سلوکی در پایان بیانت داشت: وزارت ورزش امسال اجازه فعالیت مسابقات ساحلی برای هیچ رشته‌ای را نداد، اما تورنمنت‌های داخلی چند جانبه برای بانوان فراهم کردیم  با این حال برای المپیاد‌های استعداد برتر مجوزی صادر نشده است.  

بیشتر بخوانید:

حضور کوبل داوری هندبال در تورنمنت بین المللی ایتالیا

نگاهي به تاريخچه "هندبال در ايران و جهان"

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال شد

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از هندبال بانوان ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی نخستین بار ایران میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد.   این مسابقات در بخش آقایان با حضور ۲۹ تیم و در بخش بانوان با حضور ۱۵ تیم برگزار می‌شود.   نخستین دوره مسابقات بین المللی تنیس ساحلی در دو هفته برگزار خواهد شد که هفته نخست ۶ تا ۹ اریبهشت و هفته دوم ۱۰ تا ۱۴ این ماه در جزیره کیش زمان بندی شده است.

دیگر خبرها

  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی