Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:20:24 GMT

ردپای یک دختر در دوئل مرگبار ۲ قمارباز

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۷۶۴۵

ردپای یک دختر در دوئل مرگبار ۲ قمارباز

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت یک بامداد ۲۹ تیر امسال، مسئولان بیمارستانی در منطقه نازی‌آباد در تماس با پلیس از مرگ پسر جوانی خبر دادند که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود. خیلی زود تیمی ازماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد وارد عمل شدند و دریافتند پسر زخمی در بیمارستان جان باخته است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران به تحقیق از پسری به نام فرهاد که در بیمارستان حضور داشت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: چند سالی است که با سیامک و رامین آشنا هستم و دوستی ما ادامه داشت تا این که سیامک با من تماس گرفت و ادعا کرد که قصد دارد به پارک شقایق در منطقه خانی‌آباد برود تا طلبش را از دوستش بگیرد.

وی افزود: روز حادثه همراه رامین و سیامک به جلوی پارک رفتم و سیامک از من خواست جلوی پارک منتظر بمانم و همراه رامین به داخل پارک رفتند تا طلبشان را از شاهین بگیرند. مرد جوان ادامه داد: ۱۵ دقیقه نگذشته بود که دیدم سیامک به صورت نیم خیز و کشان کشان و در حالی که دستش را روی پهلویش گذاشته به سمت من می‌آید، از خودرو پیاده شدم و به کمکش رفتم و درباره رامین از او پرسیدم که گفت رامین فرار کرده است. فرهاد که ادعا می‌کرد دو بار بیشتر شاهین را ملاقات نکرده است به عنوان نخستین مظنون در پرونده قتل معمایی دستگیر شد و در اختیار ماموران قرار گرفت.

دستگیری دوست سیامک
کارآگاهان در ادامه تحقیقات با توجه به اعترافات فرهاد برای دستگیری رامین وارد عمل شدند و تیم جنایی با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شد رامین را دستگیر کند.

رامین پس از دستگیری به کارآگاهان گفت: روز حادثه همراه سیامک وارد پارک شدم و قرار بود او طلبش را از شاهین بگیرد که داخل پارک ابتدا سیامک و شاهین شروع به صحبت کردند، اما پس از لحظاتی بین آن‌ها درگیری لفظی رخ داد و شاهین رو به من ادعا کرد که کاری به من ندارد و خواست تا از آن جا دور شوم و سپس دیدم که آن‌ها به جان هم افتادند و پا به فرار گذاشتم و بعد از آن شنیدم که سیامک به قتل رسیده است.

وی افزود: وقتی از محل فرار کردم به سراغ حراست پارک رفتم و اطلاع دادم که جان دوستم در خطر است که آن‌ها خواستند به کیوسک کلانتری که در پارک بود بروم و ماجرا را بازگو کنم، اما وقتی همراه پلیس به محل درگیری رفتم متوجه شدم که سیامک هدف چاقو قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است.

قاتل قمارباز
تیم پلیسی با توجه به اظهارات دو دوست مقتول که در جریان این قتل قرار گرفته بودند تحقیقات را برای دستگیری شاهین آغاز کردند و با ردیابی‌های پلیسی و شناسایی پاتوق این قاتل فراری ماموران پی بردند که او به پارک ۲۲ بهمن منطقه خانی آباد رفته است که در این مرحله ماموران روز ۱۳ مرداد طی عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری شاهین شدند. شاهین پس از دستگیری ادعا کرد که هیچ نقشی در قتل سیامک نداشته و ادعا‌های دوستانش دروغ است. قاتل در حالی که همه مدارک نشان از آن داشت که او در قتل سیامک نقش داشته سکوت کرد تا این که با گذشت هفت روز پسر جوان سکوتش را در بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران شکست و به قتل سیامک در پارک اعتراف کرد.

گفتگو با قاتل عاشق پیشه
شاهین که سابقه زورگیری دارد و به دلیل حمل مواد مخدر به زندان رفته، این بار در پی قتل یک مرد دستگیر شده است و ادعا می‌کند سیامک دختر مورد علاقه‌اش را اذیت کرده بود و به خاطر همین با او درگیر شد و برای ماجرای بدهکاری ۱۰ هزار تومانی قصد درگیری نداشته است.

سابقه داری؟
به خاطر مواد مخدر و یک بار هم زورگیری دستگیر شدم.

شغل؟
در یک مغازه لوازم آرایشی مشغول به کار هستم.

چطور با سیامک آشنا شدی؟
من از طریق یک دختر که با هم دوست بودیم به خانه‌ای رفتیم که در آن جا متوجه شدم همه در آن خانه قمار بازی می‌کنند و در آن جا با سیامک آشنا شدم.

تو هم قمار می‌کردی؟
بله، در این مدت آشنایی با سیامک ۳۰ هزار تومان من بردم و ۱۰ هزار تومان باختم.

شنیدم به او بدهکار بودی؟
همان ۱۰ هزار تومان بود.

به خاطر ۱۰ هزار تومان آدم کشتی؟
نه، سیامک دختر مورد علاقه ام را اذیت می‌کرد.

چطور؟
همه در پاتوقی که قمار بازی می‌کردیم می‌دانستند که من با دختر جوانی در ارتباط هستم و به هم علاقه داریم، اما سیامک به این دوستی بی تفاوت بود و او را اذیت می‌کرد که از همان روز‌ها از او کینه به دل گرفتم.

چطور مرتکب قتل شدی؟
وقتی سیامک ودوستش وارد پارک شدند با دوستانم او را دوره کردیم و همان ابتدا به رامین گفتم که با تو کاری ندارم و از محل دور شو که او نیز به سرعت پا به فرار گذاشت و بین من و سیامک درگیری رخ داد که با چاقو چند ضربه به او زدم و قبل از این که پلیس در محل حاضر شود پا به فرار گذاشتم.

چرا در مرحله اول به قتل اعتراف نکردی؟
چون حکم سنگینی دارد و با سیامک اختلاف داشتم به همین دلیل ابتدا سعی کردم از اتهام قتل فرار کنم، اما دیگر نتوانستم پنهان‌کاری کنم و به ناچار لب به اعتراف گشودم.

بنا بر این گزارش، قاتل قمار باز به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث دوئل مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم تراکتور در روز تولد سیامک نعمتی با یک کیک کوچک او را در رختکن این تیم سورپرایز کردند و 30 سالگی ستاره راست‌پای سرخپوشان تبریزی را به او تبریک گفتند.

سیامک که اولین فصل حضور در تیم تراکتور را پشت سر می‌گذارد، در این جشن با تبریک گرم بازیکنان هم‌تیمی از جمله شجاع، ریکاردو، گوستاوو، آقاسی، حسین‌زاده و... همراه شد که با شوخی آنها جشن تولد نعمتی را جذاب‌تر کرد.

بازیکنان تراکتور بعد از این تولد کوتاه به سرعت راهی زمین تمرین شدند تا کار خود را برای بازی حساس با تیم نساجی از سر بگیرند و زیر نظر محمد نصرتی تمرین کنند.

جالب است بدانید نعمتی در حالی به سی سالگی رسیده که با 5 قهرمانی لیگ، 2 قهرمانی جام حذفی، 5 قهرمانی سوپرجام و دو حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، یکی از پرافتخارترین بازیکنان شاغل در لیگ ایران محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • سیامک: باید ببینیم برای چه به تراکتور آمده‌ایم
  • سیامک نعمتی: با این وضعیت نمی‌توانیم سرمان را بالا بگیریم / فیلم
  • ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز؛ از اصفهان تا تبریـز؟
  • ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز در اصفهان و تبریز؟ /جزئیات ادعای کارشناس صداوسیما را بخوانید
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • ردپای ژنتیک در اختلال وسواس
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • «سودهای فرضی و هزینه‌های واقعی» واکنش به پاسخ ایران/ محاسبات رژیم‌صهیونیستی، وقتی یک «قمارباز احمق» در رأس آن قرار دارد