Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  معتمدیان ، استاندار در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه باید برای شناساندن شهدا به ویژه شهدای شاخص استان تلاش ویژه‌ای شود گفت: برای برگزاری یادواره شهدا باید از همه ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت‌های ملی استفاده شود و از فرماندهان لشکر ویژه شهدا و سخنرانان مطرح کشوری استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: باید نمایشگاه آثار شهدا در بیرجند و شهرستان‌های دیگر برپا و مستند فاخری درباره شهید کاوه تهیه شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری‌های انجام شده در سالروز شهادت شهید کاوه، نام فرودگاه بیرجند به نام فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند مزین می‌شود.

معتمدیان افزود: باید یکی از میدان‌های شهری در بیرجند و شهرستان‌ها به نام شهید کاوه مزین شود و تندیس این شهید در این میدان نصب شود.

او همچنین خواستار تهیه و نصب المان شهید کاوه در دوراهی روستای بیهود قاین شد.

فخر مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز با بیان اینکه ۳۴ شهید در عملیات محرم ۲ به فیض شهادت نائل شدند، گفت: ۷ شهید جزو سرداران شهید هستند که تصاویر و زندگی نامه‌های آنان نیز تهیه خواهد شد.

او افزود: یادواره شهید کاوه ۱۲ شهریور امسال برگزار و در این یادواره از کتاب زندگی نامه شهدا رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

برگزاری یادواره شهید کاوه در بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: جهاد در راه خدا همیشه و هر زمان وجود دارد و امنیت ایران مدیون شهدا است.
سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز گفت: باید قدر شهدا را بدانیم و راه و روش آنان را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
در این مراسم حاضران حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند و علیه رژیم صهیونیستی شعار مرگ بر اسرائیل سردادند و از عملیات غرور آفرین سپاه حمایت و تشکر کردند.
در پایان هم از خانواده شهدا قدردانی شد.

بیشتربخوانید:برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند
  • بازگرداندن کیف پول ۷۲ میلیون تومانی به صاحبش
  • آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور