Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:00:57 GMT

تلاش خبرنگاران برای زنده نگه‌داشتن امید در جامعه

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۷۷۳۲

تلاش خبرنگاران برای زنده نگه‌داشتن امید در جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرم محمدی شامگاه سه شنبه در نشست تقدیر از خبرنگاران شهرستان شاهرود در یکی از مجموعه‌های تفریحی شاهرود، درباره روز خبرنگار بیان کرد: در جامعه افراد مختلفی وجود دارند که هرکدام در اقشار و لایه های مختلف دارای نقش های متفاوتی هستند اما آنانی که نقشی ماندگار می‌آفرینند در تاریخ می‌مانند و آنانی که اخلاق، انصاف و پیام آزادی و عدالت را با همه وجود خود در جامعه ترویج می‌دهند، مانا خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول تاریخ ایران هرگاه حرکتی اجتماعی شکل گرفته بی شک نقش خبرنگاران بسیار سازنده و پر رنگ بوده است، لذا در انقلاب مشروطه و اسلامی این نقش را برجسته‌تر از هر نقش دیگری می‌دانیم و اگر قبل از آن هم به تاریخ کشور توجه کنیم، رویکرد حرکت‌های اجتماعی اگر به ثبت رسیده جز در سایه خون دل خوردن کسانی که همه زندگی شان را گذشته‌اند، نبوده است.

معاون استاندار سمنان گفت: امروز باید جمهوری اسلامی به وجود انسان‌های بی توقع و کسانی که جوانی، فکر، اندیشه و وجود خود را در راه توسعه خوبی‌ها و پیام‌های معروف جامعه بخشش می‌کنند آن هم بدون چشم داشتی؛ ببالد.

محمدی با بیان اینکه مسئولان اگر توفیقی دارند و اگر حرکتی بهینه در سطح جامعه رخ می‌دهد بی شک بخشی از آن مدیون خدمات رسانه‌ها است، تاکید داشت: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که بیش از هر موقعیت دیگری نیاز به امید به آینده دارد، امروز همه دنیا در مقابل انقلاب اسلامی به خاطر ماندگاری و ایستادگی در برابر ظلم و کفر، ایستاده و لذا امید آفرینی در جامعه جزء ضروریات است.

وی بیان کرد: در جامعه ما معاش مردم سخت است اما تلاش و کوشش.های خبرنگاران توانسته امید را زنده نگه دارد ما تا زمانی که امید داشته باشیم مقاومت خواهیم کرد و بی شک مقاومت ما امروز بر دنیا افتخار آفرینی کرده و در برابر قدرت‌های دنیا ایستاده‌ایم که قطعاً این ایستادگی نیز نتیجه خواهد داد.

فرماندار شاهرود بیان کرد: هرگاه در جامعه‌ای ایستادگی و مقاومت برای مبارزه با ظلم و ایجاد حریت و استقلال در جامعه صورت گیرد، قطعا مبانی و آموزه‌های دینی و اخلاقی انسانی را در درون خود می بیند. امروز همه ما اعم از آنانی که می نویسند و می گویند و تلاش می کنند و همه ید واحده‌ای هستیم که از این آب و خاک که میراث گران‌بهای همه قلم به دستان تاریخ بوده اند، وظیفه اعتلای ایران زمین را داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از خبرنگاران شاهرودی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 4691968

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران روز خبرنگار فرمانداری شاهرود روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند آتش سوزی ایلام مجلس شورای اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان

رییس کل دادگستری خوزستان از تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی دهقانی در جلسه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ستاد مستندسازی وزارت نیرو با هدف رونمایی از اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌ها و املاک وقفی دولتی خوزستان که شامگاه دوشنبه (3 اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد، گفت: امنیت یک مقوله بسیط و از نیازهای اساسی جامعه است. یکی از مهمترین ابعاد امنیت، امنیت اموال و دارایی مردم جامعه و بیت‌المال است. با توجه به اینکه اموال غیرمنقول سهم قابل توجهی در دارایی جامعه دارد، تامین امنیت مالکیت مردم و جامعه، به عبارتی صیانت از مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی یکی از وظایف بسیار مهم حاکمیت است.

وی ادامه داد: تثبیت مالکیت و صیانت از مالکیت، کاری حاکمیتی است و به این دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک از سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه است. اعتبار دادن به معاملات غیررسمی، مالکیت اموال غیرمنقول را به خطر می‌اندازد و این یک تهدید است. اگر اعتبار اسناد عادی باشد، به مالکیت اموال غیرمنقول تزلزل وارد می‌کند بنابراین برای ترویج انجام معاملات به صورت رسمی تلاش می‌شود تا از تزلزل مالکیت مردم و جامعه جلوگیری شود.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: با ترویج معاملات رسمی، مالکیت در جامعه تثبیت پیدا می‌کند و امروز در خوزستان شاهد هستیم که با تلاش همه مدیران استانی و فراهم کردن زمینه تثبیت مالکیت در همه عرصه‌ها، اقدامات بزرگی انجام، اختلافات برطرف و تداخلات رفع شد.

دهقانی با اشاره به تثبیت اراضی در خوزستان عنوان کرد: امروز تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی مردم در خوزستان به  70 درصد رسیده که به اندازه چهار استان است. در حوزه صدور اسناد رسمی نیز اختلافات و موانعی در استان وجود داشت که با تلاش انجام‌شده، سند بیش از 66 هزار هکتار اراضی وقفی پس از 100 سال صادر شد.

وی افزود: در عرصه ملی در خوزستان، بیش از 99 درصد یعنی 4 میلیون و 700 هزار هکتار تثبیت شده است. در حریم و بستر رودها نیز اقدامات بزرگی انجام شد که حاصل تلاش مدیران است.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: تالاب‌های استان سرمایه ملی هستند و برای اولین بار در کشور، سند به صورت مستقل برای تالاب‌ها صادر شد. با کمک مدیران، برای اولین بار 3 هزار و 860 هکتار از مساحت تالاب‌ها در خوزستان تثبیت شد. اعمال حق مالکیت با صدور سند مالکیت انجام می‌شود که این کار بزرگ در استان انجام شده است.  

وی بیان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، تثبیت مالکیت در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید اهمیت دارد. اینکه سرمایه‌گذاری تثبیت مالکیت داشته باشد، قطعا موجب تقویت تولید می‌شود. تلاش می‌کنیم تثبیت مالکیت را در حوزه تولید و صنعتی در خوزستان به بهترین وجه به منصه ظهور برسانیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی