Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران با اشاره به آمار بالای مزاحمت‌های تلفنی به اورژانس، گفت: متاسفانه روزانه بیش از ١۵٠ تا ٢٠٠ مزاحمت تلفنی با اورژانس صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ٢٠ درصد تماس‌ها به اورژانس مزاحمت است پیگیری در این حوزه برای برخورد با مزاحمان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابریان با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در کشور، تصریح کرد: مردم باید بدانند که مزاحمت برای اورژانس ارایه خدمات به بیماران را مختل می‌کند.

رئیس اورژانس تهران همچنین از مزاحمت‌هایی که از سوی افراد کم سن و سال با اورژانس صورت می‌گیرد انتقاد کرد و افزود: خانواده‌ها در خصوص این نوع مزاحمت‌ها باید هشدار‌های لازم را به فرزندان ارایه کنند.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران آمار بالای مزاحمت‌های تلفنی به اورژانس ٢٠ درصد تماس‌ها به اورژانس مزاحمت است ضرورت فرهنگ سازی در کشور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس اورژانس تهران ضرورت فرهنگ سازی در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، کاخ سفید سه‌شنبه شب (به وقت محلی) در بیانیه‌ای از گفت‌ وگوی تلفنی هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و رئیس رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس این بیانیه، هریس و هرتزوگ در این تماس تلفنی تحولات خاورمیانه را مورد بحث قرار داده و معاون رئیس جمهور آمریکا بار دیگر حمایت بی چون و چرای واشنگتن از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه را تکرار کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: هریس در این تماس تلفنی از تصویب بسته کمک مالی تکمیلی ۹۵ میلیارد دلاری به تایوان، (رژیم) اسرائیل و اوکراین که ۲۶ میلیارد دلار از آن برای کمک به (رژیم) اسرائیل در نظر گرفته شده و پیش تر در مجلس نمایندگان تصویب شده، از سوی مجلس سنا ابراز خوشحالی کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: معاون رئیس جمهور آمریکا در این گفت وگوی تلفنی همچنین نگرانی عمیق خود را در مورد وضعیت بشردوستانه در غزه تکرار و در مورد برداشتن گام‌هایی برای افزایش ارسال و ورود کمک‌های بشردوستانه حیاتی برای غیرنظامیان در غزه و اطمینان از توزیع امن آن تاکید کرده است.

به گزارش ایرنا، کاخ سفید پیش تر نیز با صدور بیانیه‌ای از گفت وگوی تلفنی هریس و هرتزوگ خبر داده بود.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، معاون رئیس جمهور آمریکا در این تماس تلفنی درباره آخرین تحولات نوار غزه با رئیس رژیم صهیونیستی به بحث و تبادل نظر پرداخته بود.

هریس در این تماس تلفنی با تکرار دوباره حمایت آمریکا از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه، گفت: (رژیم) اسرائیل باید در جنگ با حماس به قوانین بین‌المللی بشردوستانه احترام گذاشته و اهمیت حفاظت از جان غیرنظامیان را مد نظر قرار دهد.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، معاون رئیس جمهور آمریکا در این گفت وگوی تلفنی بر تمرکز خود و جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده بر روی آزاد کردن گروگان‌ها (اسیران) در نوار غزه تاکید کرده بود.

در این بیانیه همچنین آمده است که هرتزوگ نیز در این تماس خطاب به معاون رئیس جمهور آمریکا گفته است که تا زمان آزادشدن اسرای صهیونیست، هیچ آتش‌بسی برای نوار غزه وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟ | ویدئو
  • (ویدئو) سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه