Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@02:27:50 GMT

الاهلی با برانکو از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۷۸۲۸

الاهلی عربستان با هدایت برانکو با وجود پیروزی برابر الهلال عربستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در غرب آسیا با انجام دو دیدار به پایان رسید. ابتدا دو تیم الدحیل و السد درحالیکه دیدار رفت آن‌ها با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که در ورزشگاه خانگی السد برگزار شد با پیروزی سه بر یک تیم ژاوی به پایان رسید تا السد به مرحله یک چهارم راه پیدا کند. در دیگر دیدار برگزار شده دو تیم مدعی الاهلی و الهلال عربستان به مصاف هم رفتند. این دیدار درحالی برگزار شد که الهلال در دیدار رفت توانسته بود با نتیجه ۴ بر دو به پیروزی برسد تا کار آسانی در این دیدار داشته باشد.

الاهلی بازی را بهتر آغاز کرد و توانست نیمه نخست را هم با یک گل به پایان رساند. در نیمه دوم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همین یک گل به سود الاهلی به پایان رسید تا این تیم با توجه به شکست در دیدار رفت از دور رقابت‌ها حفظ شود تا نخستین ناکامی برای برانکو در این تیم عربستانی رقم خورد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: برانکو تابناک ورزشی الاهلی عربستان لیگ قهرمانان آسیا حذف غضنفر رکن آبادی فاجعه منا میعاد صالحی محمد حضرت پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم

 به نقل از دفتر رسانه‌ای جریان حکمت عراق در ایران، سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، تحولات سیاسی عراق و منطقه و همچنین راه‌های تقویت روابط دو کشور و دو ملت را بررسی کرد.

در این دیدار که در سفر رهبر جریان حکمت ملی عراق به عربستان انجام شد، حکیم بر اهمیت ادامه گسترش روابط کشور‌های عربی و اسلامی با عراق تأکید کرد.

طرفین همچنین بر تقویت اشتراکات میان کشور‌های منطقه تأکید و خاطر نشان کردند که ثبات عراق بازتاب مثبت بر امنیت منطقه داشته است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین استفاده از فرصت‌هایی را خواستار شد که عراق در عرصه‌های سازندگی و توسعه عرضه می‌کند و از عربستان خواست که در نهضت سازندگی عراق مشارکت داشته باشد.وی همچنین بهره‌برداری از قطع‌نامه شورای امنیت برای توقف جنگ در غزه و امدادرسانی به آوارگان و بازسازی نوار غزه را خواستار شد.

حکیم در ادامه بر اهمیت تداوم گفتگو‌ها میان نیرو‌های منطقه‌ای و نیز بر تمایل عراق به پایان یافتن مأموریت ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش تأکید کرد. وی گفت: عراق در پی انتقال به مرحله روابط دوجانبه با برخی کشور‌های عضو ائتلاف بر اساس منافع مشترک و احترام به حاکمیت ارضی این کشور است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین مبادله تجربه‌ها در جوامع عربی و اسلامی در موضوع مبارزه با چالش‌های زیست‌محیطی و نیز افکار بیگانه را خواستار شد و بر اهمیت گفت‌وگوی اجتماعی و دینی برای ایجاد رویکرد مشترک در مواجهه با این افکار تأکید کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • قطعی شد: تیم ملی، سال 2027 در خاک عربستان
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • دولت عربستان یک میلیارد دلار به شرکت خودروسازی لوسید تزریق کرد