Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاکاوند شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۷ روستای لرستان به صورت ثابت با تانکر آب رسانی می شود، اظهار داشت: برخی روستاها نیز به دلیل افت ولتاژ برق یا قطعی برق دچار قطعی آب می شوند و به صورت موقت با تانکر آب رسانی می شوند.

وی یادآور شد: برخی روستاها نیز به دلیل استفاده غیرمجاز آب شرب در حوزه آبیاری باغات و مزارع، به صورت موقت با تانکر آب رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آب و فاضلاب روستایی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی منابع تامین آب ما از نظر کیفیت دچار مشکل شده اند، گفت: به مرور باید این منابع تامین آب را عوض کنیم و مشکل کیفیت آب شرب را تا پایان سال رفع کنیم.

کاکاوند با بیان اینکه در مجموع ۱۹۰ روستا را در سال جاری آب رسانی می کنیم، تصریح کرد: آب روستاهایی که در جریان سیل فروردین ماه دچار مشکل شده بودند به صورت موقت وصل شده است و در حال تامین آب پایدار آن ها هستیم که این فرآیند مراحل پایانی خود را می گذراند.

کد خبر 4691985

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب لرستان خرم آباد آبرسانی روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند آتش سوزی ایلام خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته

به گزارش همشهری آنلاین، در پی بارش باران که سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و نفوذ شدید آب در منازل مسکونی مردم در شهر کنارک شده بود، یک گروه ۳۵ نفره از آتش نشانان پایتخت به همراه خودروها و تجهیزات کامل، به این شهر اعزام شدند.

حضور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در شهر کنارک به منظور کمک رسانی و با تعاملات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و وزارت کشور بوده است. با هماهنگی مسئولان محلی، این گروه اعزامی از تهران تا به حال تخلیه آب از حدود ۵۰ ساختمان انجام و مسیرهای اصلی ۸ روستای شهرستان کنارک را باز شد به طوری که امدادرسانی و خدمات رسانی به هموطنان را انجام و تقریبا کار رو به اتمام است.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حادثه ساختمان متروپل و همچنین سیل امام‌زاده داود نیز خدمت رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟ آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک کد خبر 846957 برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • ساماندهی مرز رسمی پرویزخان نیازمند همراهی همه جانبه دستگاه‌های متولی