Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@10:49:25 GMT

دیدار آزادگان و قهرمانان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۷۹۰۷

دیدار آزادگان و قهرمانان

این دیدار روز سه شنبه با حضور محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله، عبدالملک العجری عضو شورای سیاسی این جنبش و ابراهیم الدیلمی مدیر شبکه المسیره انجام شد.

محمد عبدالسلام پس از این دیدار در صفحه توییتر خود نوشت: رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار بر حمایت از ملت و یکپارچگی یمن و لزوم حل و فصل اختلافات از طریق گفت و گوهای یمنی – یمنی و بدون دخالت خارجی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ایشان اصالت و سابقه تاریخی و تمدنی بی نظر یمن را ستودند.

رئیس هیات مذاکره کننده یمنی افزود: یمن با یقین و قدم های ثابت و با ملت بزرگ خود به سوی آینده روشن به نور عزت و کرامت گام برمی دارد.

عبدالملک العجری دیگر عضو هیات یمنی، پس از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی نوشت: ایشان موضع خود را در حمایت از یمن یکپارچه اعلام کردند و فرمودند که یمن باید یکپارچه و متحد بماند.

وفا الکبسی فعال رسانه ای یمنی نوشت: این تصویر آزادی،  قهرمانی و سربلندی و شخصیت های آزاده است. در محضر انقلابیون قهرمان، کتوله ها جایی ندارند.

دیدار آزادگان بزرگ، دشمنان و بندگان احمق آن ها را به خشم آورده است. از این خشم بمیرید.

حق داریم به این دیدار تاریخی میان امام سید علی خامنه ای و رئیس هیات یمنی افتخار کنیم.

صالح ابوعزه وکیل فلسطینی و پژوهشگر قانونی وسیاسی فلسطینی نوشت: این ایران است که امروز تعیین می کند نامه چه کسی را بپذیرد و نامه چه کسی را رد کند.

امام خامنه ای نامه سید عبدالملک الحوثی را می پذیرد و نامه رئیس جمهوری بزرگترین کشور جهان را نمی پذیرد.

امام خامنه ای مستضعفان را به حضور می پذیرد و خاری در چشم جباران و مستکبران است.

حسین نجران نوشت: بن زاید از این دیدار دیوانه خواهد شد.

هیات گارد ساحلی امارات فقط با همتای ایرانی خود دیدار می کند، نه بیشتر.

رئیس هیات ما با سید علی خامنه ای رهبرعالی انقلاب اسلامی ایران دیدار می کند.

محمد قاضی از فعالان سیاسی و رسانه ای یمن نوشت: امروز رئیس هیات ما با بزرگترین شخصیت منطقه دیدار کرد، همان شخصیتی که امثال ترامپ و پمپئو آرزوی دیدارش را دارند.

وی با انتشار تصویر دیدار "عبد ربه منصور هادی" رئیس جمهوری فراری یمن با ملک سلمان که در او را در آخر مجلس نشانده اند و تصویر دیدار هیات یمنی با رهبر انقلاب نوشت: تفاوت است میان اینکه هم پیمان و دوست باشی یا بنده و پیرو.

تصویر نخست، یک یمنی مجاهد آزاده و مدافع از دین و میهن خود را نشان می دهد که با لباس یمنی اصیل و "جنبیه" خنجر یمنی با بزرگترین شخصیت ایرانی دیدار می کند.

این تصویر، میزان احترام ایران به ملت یمن را به نمایش گذاشته است.

تصویر دوم، یک یمنی مزدور را نمایش می دهد که خواستار حمله به کشورش و اشغال آن شده است که سرورانش با بی احترامی او را در آخرین صندلی مجلس نشانده اند.

این تصویر نشان دهنده میزان بی احترامی عربستان به هادی و مزدوران را نشان می دهد.

این دو صحنه میزان احترام دیگران به تو را نشان می دهد که حتی مهمترین نشانه و مظهر شجاعتت(خنجر) را از تو نگرفته اند و تصویر دوم میزان ذلت و تسلیم را نشان می دهد که نه تنها خنجر را از وی گرفته اند بلکه حتی اگر از آن ها بخواهد بدون لباس نیز وارد مجلس شوند، از این کار دریغ نمی کنند.

محمد یحیی منصور روزنامه نگار یمنی نوشت: موضع درخشان ایران درباره یکپارچگی یمن که از زبان رهبر انقلاب اسلامی جاری شد و بر اهمیت این یکپارچگی تاکید کرد را با موضع توطئه گرانه عربستان و امارات برای ایجاد مشکلات بیشتر در شمال و جنوب یمن مقایسه کنید.

محمد عبدالقدوس معاون مدیرعامل خبرگزاری رسمی یمن (سبا) تصویری از برخی مسئولان فراری یمن با محمد بن زاید را منتشر کرد که به آن ها اجازه همراه داشتن خنجر را نداده اند و غلاف خنجرآن ها خالی است و تصویری از دیدار هیات یمنی با رهبر انقلاب و تصویر خنجر محمد عبدالسلام نوشت: این دو تصویر تفاوت میان استقبال از دوست و هم پیمان و عمیل و مزدور را به نمایش می گذارند.

میس القناوی تحلیلگر سیاسی و نویسنده فعال فلسطینی از غزه نوشت:  زمان این دیدار در ظاهر و باطن عمیق آن نشانه پیروزی خنجر یمنی است. امام خامنه ای محمد عبدالسلام را به حضور می پذیرد و از تاریخ و تمدن و سابقه یمن و مقاومت آن سخن می گوید و اینکه مقاومت ان پیروز خواهد شد.

مازن هبه فعال رسانه ای یمنی نوشت:  بله ما به این رابطه و حضور در این محور افتخار می کنیم و این محور، یمن را به جایگاه اصلی و شایسته خود در منطقه و جهان خواهد رساند.

اینجا یمن بزرگ است که همه دنیا باید خوب بدانند که حیاط خلوت آل سعود نیست.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن محمد عبدالسلام مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) چهارشنبه ادعا کرد که با ۲ پهپاد نیرو‌های یمنی مقابله کرد.

به گزارش ایرنا، سنتکام در بیانیه‌ای در شبکه ایکس نوشت: نیرو‌های فرماندهی مرکزی آمریکا در فاصله ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه قبل از ظهر سه‌شنبه با موفقیت با ۲ پهپاد در مناطق تحت کنترل حوثی‌های یمن مقابله کرد.

سنتکام با بیان اینکه جراحت یا خسارتی در پی این اقدام گزارش نشده است، افزود: مشخص شد که این پهپاد‌ها تهدیدی قریب‌الوقوع علیه آمریکا، ائتلاف و کشتی‌های تجاری در منطقه ایجاد می‌کنند.

نیرو‌های مسلح یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مردم غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب عازم سرزمین‌های اشغالی بودند، هدف قرار داده است.

نیرو‌های مسلح یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیرو‌های ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

آمریکا و انگلیس طی چندین نوبت به بهانه صیانت از کشتیرانی بین‌المللی علیه مواضع نیرو‌های یمنی حمله کردند، اما این اقدامات به گواه کارشناسان بین‌المللی نتوانسته است حملات علیه کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در دریای سرخ را مهار و بازدارندگی ایجاد کند.

اتحادیه اروپا نیز یک ماموریت دریایی در دریای سرخ موسوم به «آسپیدس» تشکیل داده و مدعی شده است که هدف از این عملیات فقط دفاعی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • معرفی قهرمانان کاراته بزرگسالان کشور در همدان
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی
  • ادعای سنتکام درباره هدف قرار دادن دو پهپاد یمنی
  • دشت طلایی محمد هادی ساروی؛ ملی‌پوش فرنگی قهرمان آسیا شد
  • حضور ناگهانی نکیسا در تمرین ذوب پیش از دربی
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد