Web Analytics Made Easy - Statcounter

  غضنفر محبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل، تصریح کرد:طبق صنوات گذشته و هماهنگی های انجام یافته، در راستای تکریم و پاسداشت آزادگان سرافراز میهن اسلامی که در دوران هشت سال دفاع مقدس با همه ناملایمت‌ها و سختی‌ها کنار آمده و سرافرازانه به میهن بازگشتند، جشن گرامیداشت روز آزادگان ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۶ مرداد سالجاری با حضور همه آزادگان استان و مسئولان در مجتمع فرهنگی فدک اردبیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همزمان با هفته گرامیداشت و تکریم آزادگان جشنی با عنوان گرامیداشت روز آزادگان در همه شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

مدیر موسسه پیام فرهنگی آزادگان استان اردبیل با بیان اینکه سپاه پیش قدم برگزاری مراسمات تکریم آزداگان است، افزود: در سال گذشته این مراسم با شرکت حداکثری و مشارکت آزادگان استان در سالن ولایت اردبیل به همت سردار بابازاده و سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل که همیشه حامی و یاور آزادگان هستند اجرا شد که دستگاه‌هایی مرتبط و بنیاد شهید و امورایثارگران استان نیز مشارکت داشتند.

محبی هدف از برگزاری این مراسم و برنامه‌های مرتبط با آزادگان را ترویج فرهنگ، ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت طبق منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: این مراسمات یادآور روز‌های سخت دوران جنگ تحمیلی و شکنجه‌های خصمانه ارتش بعثی عراق بر رزمندگان اسلام است تا نسل‌های امروزی و آتی که آن دوران را ندیده و لمس نکردن با این‌ها و فرهنگ مقاومت و ایثار آشنا شوند.

مدیر موسسه پیام فرهنگی آزادگان استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل حدود ۱۰۰۰ نفر آزاده دوران هشت سال دفاع مقدس دارد، اظهار داشت: استان اردبیل دارای ظرفیت‌های مستعد و بسیاری است که برای پیشبرد و پیشرفت ظرفیت‌ها می‌تواند از استعداد آزادگان و حضور مادی، معنوی و فرهنگی آزاداگان عزیز بهره‌مند شود.

محبی بیان داشت: ستادی با عنوان ستاد گرامیداشت سالروز آزدگان تشکیل شده است و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگان استان اردبیل، سپاه حضرت عباس (ع) و ادارات مرتبط که برگزاری مراسم بر عهده این ستاد می‌باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های این هفته، افزود: از هفته گذشته با همت سپاه استان اردبیل دیدار با آزادگان در اردبیل و در شهرستان‌های استان با همت ادارات و سپاه‌های شهرستان این برنامه اجرایی شده که همچنان ادامه دارد، دیدار با نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل حضرت آیت الله عاملی و در شهرستان نیز آزادگان عزیز دیدار با ائمه جمعه ؛جزو برنامه‌های هفه گرامیداشت آزادگان است.

مدیر موسسه پیام فرهنگی آزادگان استان اردبیل گفت: آزادگان استان از سپاه حضرت عباس (ع) که پیش قدم و پیش رو در تکریم نمودن آزادگان بوده و همه مسئولانی که به دیدار آزادگان و خانواده آن‌ها می‌رود قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: حضور پرشور آزادگان در نماز جمعه و سخنرانی چندی از آزادگان و خاطره گویی در نماز جمعه شهرستان‌ها پیش از خظبه‌های نماز جمعه از جمله برنامه‌های هفته گرامیداشت آزادگان است.   یادگار دوران دفاع مقدس گفت: آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از جنگ تحمیلی واقعا در غربت بودند و در همان غربت شکنجه‌های سختی را متحمل شدند و بسیاری از این عزیزان آزاده در غربت و دوری از وطن به فیض شهادت نائل آمدند.   آزاده دوران جنگ تحمیلی ادامه داد: شهیدان آزاده در اوج غربت و مظلومیت در زندان‌های عراق شهید شده بودند، ولی کسی نبود که آن‌ها را به خاک بسپرد و آن عزیزان را در خاک عراق دفن کردند.
مدیر موسسه پیام فرهنگی آزادگان استان اردبیل اظهار داشت: جوانان و رزمندگان و مردم همین مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس مقابل ظلم و استکبار ایستادند و بسیاری از جوانان و رزمندگان اسیر شدند و در دوران اثارت نیز مقاومت کردند تا آبروی ملت ایران و آرامان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ شود که شاهد آن بودیم خودشان سرافرازانه به میهن بازگشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تکریم ایتام در بخش سندرک برگزار شد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب ، خانه طلاب مدرسه علمیه حضرت امیرالمؤمنین (ع) سندرک با همکاری کمیته امداد حضرت امام (ره) و آموزش و پرورش منطقه با دعوت از ایتام مکلف(پسر و دختر) بخش سندرک، بیش از ۸۰ نفر از ایتام را با اجرا برنامه فرهنگی، اعطاء بسته فرهنگی و بسته معیشتی مورد تکریم قرار داد.

هدف از برگزاری طرح تکریم ایتام، یک سنت حسنه اطعام و افطار ایتام و نیازمندان روزه دار است که مورد تأکید دین مبین اسلام بوده و همواره در بیان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به آن اشاره و توصیه شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس/ روز قدس امسال در سراسر جهان فراگیر تر از هر سال برگزار خواهد شد
  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • گرامیداشت ثبت ملی سیاه دوزی و مهارت ساخت لعبتک، درمنطقه سیستان
  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • کشف آب‌انبار تاریخی دوران قاجاریه در تربت‌حیدریه + تصویر
  • آب انبار تاریخی دوران قاجاریه در تربت حیدریه کشف شد
  • موافقت اصولی با ۱۵۵ طرح گردشگری صادر شد
  • گرامیداشت نوروز در خانه محلّه شهرداری بوکان
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد
  • طرح تکریم ایتام در بخش سندرک برگزار شد