Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@22:36:30 GMT

محمد علیزاده برای دل می‌خواند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۸۲۱۷

محمد علیزاده برای دل می‌خواند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، محمد علیزاده این روز ها مشغول ساخت قطعه ای با آهنگسازی بابک زرین برای دومین سریال نمایش خانگی منوچهر هادی است.

نکته جالب توجه این است که چند روز پیش محمد علیزاده در پشت صحنه این سریال حضور داشت و با توجه به حضور فرزاد فرزین به عنوان خواننده و بازیگر در سریال قبلی منوچهر هادی که در شبکه نمایش خانگی پخش شد ممکن است علیزاده نیز به عنوان بازیگر در برخی صحنه‌های این سریال حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک زرین در سریال عاشقانه نیز با منوچهر هادی همکاری داشته است که ساخت موسیقی متن این سریال را بر عهده دارد و این سومین همکاری زرین با هادی بعد از «عاشقانه» و «رحمان ۱۴۰۰» است.

بازیگران این سریال به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر.

سعید خندق‌آبادی به عنوان مجری طرح و جانشین تهیه‌کننده در سریال «دل» حضور دارد.

زمان انتشار سریال «دل» به صورت رسمی اعلام نشده اما پیش بینی می شود قسمت اول آن روزهای ابتدایی پاییز به دست مخاطبان برسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حامد بهداد فرهنگ و هنر موسیقی برنا دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما؛ دختران پاکت بیلیارد کشورمان روز گذشته یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه برای شرکت در مسابقات ناین بال قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ عازم شهر ریاض شدند.
تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. 
نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا به میزبانی کشور عربستان برگزار می‌شود و تا روز هفتم اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کند. 
این مسابقات به صورت دو حذفی و تک حذفی برگزار می‌گردد. فریال طاهری در رده سنی زیر ۱۷ سال و تیموری و زرین حقیقی در تیم بزرگسالان حضور دارند و به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم)
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر (فیلم)
  • (ویدئو) همدم تازه منوچهر هادی پس ازحواشی اخیر
  • همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر
  • (تصویر) ظاهر جدید مازیار لرستانی در فیلم منوچهر هادی
  • عکس| ظاهر جدید مازیار لرستانی در فیلم منوچهر هادی