Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  این روزنامه نوشته است:
با توجه به اینکه مدیر برکنار شده صندوق بازنشستگی کشوری در آخرین توییت خود پیش از برکناری‌اش نوشته بود: «هرچه امور صندوق بازنشستگی را شفاف‌تر می‌کنیم، فشار‌ها و تخریب‌ها نیز بیشتر می‌شود. گام مهم بعدی، انتشار جزئیات پرونده‌ها و پروژه‌های چندصد و چندهزار میلیارد تومانی است» و در سال جاری نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و در رسانه‌ها صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌ای را گاهی حیاط‌خلوت برخی از مدیران معرفی می‌کنند، از دولت و همچنین نهاد‌های نظارتی و قضایی انتظار می‌رود در رصد مجموعه‌های اقتصادی دقت نظر بیشتری به عمل آورند تا سیاست‌زدگی صندوق‌های بیمه‌ای بازنشستگی و درمانی موجب وخیم‌تر شدن وضعیت دخل و خرج‌شان نشود به ویژه آنکه این صندوق‌ها در تمامی استان‌ها شرکت یا شعباتی از شرکت‌ها را دارند که امکان دارد منابعشان در جهت انتفاع برخی از کاندیدا‌ها در انتخابات‌ها صرف شود که این رویداد ضمن تضییع حقوق صاحبان سهام این مجموعه‌ها برخلاف عدالت و سلامت رقابت در انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 روزنامه جوان برکناری میعاد صالحی انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل چندین ساله تاخیر در برقراری مستمری بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات تخصصی با معاونین صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص مشکلات و چالش‌های اصلی بازنشستگان کشوری در حوزه فنی؛ تأخیرهای بعضاً چندین ماهه در صدور احکام برقراری مستمری بازنشستگان کشوری که به دلیل قصور دستگاه‌ها در ارسال مدارک ایجاد شده بود، مرتفع شد.

بر این اساس طی بخشنامه صندوق بازنشستگان کشوری به کلیه واحدهای تابعه و ادارات استانی مقرر شد، در صورت وجود نقص در مدارک بازنشستگان، چنانچه نواقص در خصوص مواردی نظیر؛ تأخیر در نقل و انتقال حق بیمه، عدم پرداخت کسور سنوات ارفاقی و اشتباه در مقطع زمانی معافیت کسور سنوات خدمت باشد، به مدت چهار ماه و به میزان ۷۵ درصد میانگین حقوق و فوق‌العاده‌های مشمول برداشت کسور بازنشستگی در دو سال آخر اشتغال را به نسبت سنوات خدمت، به عنوان حواله موقت به فرد بازنشسته پرداخت کنند.

با این اقدام معضل پنجاه ساله تأخیر در برقراری حقوق بازنشستگان کشوری که بسیار مورد اعتراض بازنشستگان گرامی بود، رفع شد.

همچنین در راستای اعتراض بازنشستگان کشوری مبنی بر قصور برخی دستگاه‌های اجرایی در ارسال به موقع پرونده خدمتی مستخدم قبل از صدور حکم بازنشستگی توسط دستگاه ذی‌ربط؛ با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور مراتب اصلاح موضوع توسط صندوق بازنشستگی کشوری طی بخشنامه‌ای خطاب به کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد.

کد خبر 6083568

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار| ابزارهای گروه مالی تکمیل می شود
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد
  • رفع مشکل چندین ساله تاخیر در برقراری مستمری بازنشستگان
  • توضیحات صندوق بازنشستگی درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان
  • حقوق فروردین بازنشستگان فولاد امروز واریز می‌شود + درصد افزایش
  • توضیحات صندوق بازنشستگی درباره بیمه‌ تکمیلی بازنشستگان