Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@08:18:22 GMT

قتل دلخراش زن متاهل در اوج رابطه عاطفی با عشق ممنوعه!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۸۴۲۳

عشق ممنوعه به زن جوان کافی بود تا با سرنخی در صحنه یک جنایت، مردی در برابر اتهام قتل قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مرد جوان به خاطر علاقه دوران جوانی به دختری با وجود ازدواج او مجرد ماند و در رویایش به امید روزی نشست تا با عشق ممنوعه ازدواج کند.

قتل در جنوب تهران

ظهر ۷ مرداد امسال بود که مرد جوان پس از تعطیلی مغازه‌اش به سمت خانه‌شان در شهرک ولیعصر رفت و وقتی وارد خانه شد با جسد همسرش روبه رو شد و با سرو صدا از اهالی محل درخواست کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد همسایه وارد خانه مرد جوان شد و با مشاهده جسد زن ۳۹ ساله، پلیس را با خبر کرد و در این مرحله تیمی از ماموران کلانتری در محل حاضر شدند.

تحقیقات جنایی

در بررسی‌های ابتدایی احتمال می‌رفت زن جوان دست به خودکشی زده باشد، اما با توجه به مرموز بودن این پرونده، تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند.کارآگاهان که همراه تیم تشخیص هویت در محل حاضر شده بودند، پی بردند که روی بدن زن جوان آثار ضرب و جرح وجود دارد و چهار ساعت از زمان مرگ وی می‌گذرد که در این مرحله جسد برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

تیم پلیسی در این مرحله شوهر زن جوان را هدف تحقیق قرار دادند که گفت: صبح به سرکار رفتم و دخترم نیز به خانه یکی از بستگانم رفته بود، من بعد از تعطیلی مغازه به خانه رفتم که با جسد زنم روبه رو شدم.وی افزود: من و همسرم اختلاف داشتیم، اما هیچ وقت فکر نمی‌کردم قصد خودکشی داشته باشد و با دیدن جسد زنم داخل خانه شوکه شدم.

یک سرنخ

کارآگاهان در صحنه جرم و در کنار جسد زن جوان یک کارت عابربانک به نام یک مرد جوان پیدا کردند و همین سرنخ در اختیار ماموران قرار گرفت تا این که چند روز بعد پزشکی قانونی اعلام کرد که زن جوان از ناحیه گردن خفه شده است و فرضیه خودکشی به قتل تبدیل شد.

با توجه به کشته شدن زن جوان و پیدا شدن کارت عابر بانک مرد ناشناس، تجسس‌های پلیسی برای افشای راز این جنایت معمایی در پلیس آگاهی تهران آغاز شد.

کارآگاهان در گام نخست موبایل قربانی جنایت را تحت بررسی قرار دادند و مشخص شد مهسا با مرد ناشناسی ارتباط پنهانی داشته است و از چندی قبل با هم در ارتباط هستند.

سکوت دختر

در این مرحله دختر ۱۸ ساله این خانواده هدف تحقیق قرار گرفت و به ماموران گفت: پدر و مادرم همیشه با هم اختلاف داشتند و سر هر مسئله کوچکی با هم درگیر می‌شدند.

وی افزود: چندی قبل متوجه شدم مادرم با یک مرد آشنا شده است و از من خواست تا درباره این ماجرا سکوت کنم و حتی یک روز که تولدم بود، مرد غریبه که اسماعیل نام دارد به من کادوی تولد داد و با توجه به اختلافات پدر و مادرم تصمیم گرفتم درباره رابطه مادرم با اسماعیل سکوت کنم.

دختر جوان ادامه داد: بعد از فوت مادرم، اسماعیل بار‌ها پیامک‌هایی به من داد و در بیشتر آن‌ها درباره مادرم و دلتنگی‌اش حرف می‌زد.

بازداشت مرد عاشق پیشه

همین اطلاعات کافی بود تا ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی تهران برای دستگیری اسماعیل وارد عمل شوند و با تحقیقات میدانی و اطلاعاتی خانه اسماعیل شناسایی شد و روز شنبه ۱۹ مرداد در عملیاتی غافلگیرانه مرد جوان دستگیر شد و در بازرسی از خانه اسماعیل، مدارک شخصی زن جوان در خانه وی پیدا شد.

مرد جوان که دلباخته عشق قدیمی‌اش بود وقتی پیش روی ماموران قرار گرفت ادعا کرد که عاشق مهسا بوده، اما او را به قتل نرسانده است.

اسماعیل گفت: سال‌ها قبل با مهسا آشنا شدم و آن روز‌ها دلباخته و عاشقش شدم و تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم، اما وقتی به خواستگاری‌اش رفتم خانواده‌اش مخالفت کردند و این مخالفت باعث شد تا دیگر نتوانم با مهسا در ارتباط باشم و در همه این سال‌ها همیشه به او فکر می‌کردم تا این که شنیدم مهسا با یک مرد ازدواج کرده است.

وی ادامه داد: عاشق مهسا بودم و بعد از او دیگر نتوانستم عاشق کسی شوم و در این مدت مجرد بودم تا این که چندی قبل به صورت خیلی اتفاقی مهسا را پیدا کردم و با هم به صورت پیامکی در ارتباط بودیم و همیشه از اختلافاتش با همسرش حرف می‌زد.

اسماعیل گفت: مدتی سعی کردم با نصیحت و حرف هایم او را آرام کنم تا به زندگی‌اش ادامه دهد، اما کار از کار گذشته بود و اختلاف او با شوهرش زیاد بود به حدی که همیشه با هم درگیر بودند تا این که یک روز مهسا خواست کمکش کنم.

مهسا تصمیم گرفته بود طلاق بگیرد و در این مدت دوستی قدیمی ما شکل جدیدی به خود گرفت و من که سال‌ها چشم انتظار دختر مورد علاقه‌ام بودم وقتی شنیدم تصمیم دارد بعد از جدایی از همسرش با من زندگی کند با او همراه شدم.

مرد عاشق پیشه گفت: در این مدت با مهسا به صورت پنهانی در ارتباط بودم و کمکش کردم تا مراحل جدایی از همسرش را انجام دهد و، چون می‌دانستم نیاز به پول دارد همیشه به او پول می‌دادم و روز‌های آخر یک کارت بانکی‌ام را در اختیارش قرار دادم که وقتی به دادگاه می‌رود در صورت نیاز به پول از آن برداشت کند و قصد داشتم از همان ابتدا خودم را به او ثابت کنم.همه چیز خوب پیش می‌رفت و دختر ۱۸ ساله مهسا نیز از رابطه دوستی ما با خبر بود تا این که شنیدم مهسا فوت کرده است.

بار دیگر به گذشته برگشتم، روز‌هایی که قصد داشتم با دختر مورد علاقه‌ام ازدواج کنم، اما مخالفت خانواده‌اش او را از من گرفت و این بار قصد داشتیم دوباره با هم ازدواج کنیم، اما او برای همیشه مرا تنها گذاشت.

باور کنید من در مرگ او نقشی نداشتم و در این سال‌ها منتظر بودم که با او ازدواج کنم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده و چه کسی با او دشمنی داشته که مهسا را به قتل رسانده است.

بنا به این گزارش، بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران با توجه به تنها مظنون این پرونده که اسماعیل است دستور داد تا وی برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قتل دلخراش زن متاهل رابطه عاطفی عشق ممنوعه غضنفر رکن آبادی فاجعه منا میعاد صالحی محمد حضرت پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریب در ازدواج چیست؟ شرایط و مجازات آن

فریب در ازدواج که از آن به عنوان تدلیس نیز یاد می شود، یک موضوع حقوقی است که بسیاری از زوجین با آن مواجه می شوند و روز به روز آمار این جرم افزایش پیدا می کند. اما منظور از فریب در ازدواج چیست؟ چه زمان باید متوجه شد که یکی از زوجین فریب خورده است؟

به طور کلی باید گفت برخی از افراد، پیش از ازدواج، برای آنکه نظر طرف مقابل را جلب کنند در رابطه با خود، خانواده ای که دارند، کار و ... دروغ می گویند و طرف مقابل خود را فریب می دهند. حال اگر این پروسه منجر به ازدواج شود و در ادامه یکی از زوجین متوجه این موضوع شود، می تواند شکایتی بر این اساس تنظیم کند. البته اثبات چنین موردی سخت و پیچیده است که به همین دلیل توصیه می شود از یک وکیل کیفری برای پیگیری این پروسه کمک بگیرید. برای مشاهده لیستی از بهترین وکیل کیفری در مشهد یا شهر محل زندگیتان، کلیک کنید.

فریب در ازدواج به چه معناست؟

فریب در ازدواج، یک مسئله کیفری خانواده است که به طور معمول پیش از عقد نکاح رخ می دهد و یکی از زوجین، طرف مقابل را با دروغ فریب می دهد. این مسئله کیفری، قابلیت پیگیری در دادسراهای عمومی را دارد و می توانید با کمک یک وکیل از حق و حقوق خود دفاع کنید و مراحل لازم را انجام دهید.

از جمله مواردی که می توان آن ها را فریب در ازدواج درنظر گرفت، پنهان کردن یک نقض و بیماری یا معرفی یک ویژگی خاص برای خود است. در حقیقت فریب عملکردی می باشد که با انجام آن، فرد تاثیر می پذیرد و تصمیم می گیرد که به ازدواج پاسخ مثبت دهد. برای مثال شرایطی را تصور کنید که یک آقا از بیماری چون صرع رنج می برد، اما زمانی که برای ازدواج با طرف مقابل صحبت می کند، اشاره ای به این بیماری نمی کند و مدعی می شود که سالم است. در ادامه اگر رابطه بین دختر و پسر، منجر به ازدواج شود، فریب در ازدواج رخ داده است؛ چراکه زن از بیماری همسرش بی اطلاع بوده و زمانی که متوجه این مشکل می شود، ممکن است نتواند با شرایط کنار بیاید.

یا برای مثال در برخی از شرایط، زن مدعی درآمد بالا می شود و خود را صاحب مال و اموال زیاد معرفی می کند. مسلما چنین تعریف و ادعاهایی می تواند نظر طرف مقابل را جلب کند و در نهایت رابطه آن ها منجر به ازدواج شود. پس از عقد نکاح، اگر مشخص شود که زن در رابطه با دارایی و درآمدش دروغ گفته است، فریب در ازدواج رخ داده و مرد می تواند با استناد به این موضوع، از همسرش شکایت کند.

چه مواردی، فریب در ازدواج تلقی می شوند؟

حال سوالی که برای بسیاری از زوجین پیش می آید، این است که در چه مواقعی می توانند مدعی فریب در ازدواج شوند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت موارد مختلفی وجود دارند که اگر هریک از آن ها رخ دهد، بحث فریب مطرح می شود که این موارد عبارتند از:

فریب در رابطه با تمکن مالی فریب در رابطه با شغل فریب در رابطه با سطح تحصیلات فریب در رابطه با اعتقادات و باورها فریب در رابطه با وضعیت بکارت فریب در رابطه با سلامت روحی و جسمی فریب در رابطه با طلاق و داشتن همسر سابق

هریک از موارد فوق، خود می توانند حالت های مختلفی داشته باشند؛ اما نکته ای که حائز اهمیت می باشد، این است که هریک از طرفین در رابطه با این موارد به صورت صادقانه صحبت کنند و هیچ دروغی به میان نیاورند. چراکه اگر دروغ و پنهان کاری رخ دهد، طرف دیگر می تواند با استناد به آن از طرف دیگر شکایت کند.

آیا فریب در ازدواج جرم است؟

تا به اینجا در رابطه با فریب در ازدواج و حالت های ممکن که فریب محسوب می شوند صحبت کردیم؛ اما آیا فریب در ازدواج جرم است؟ مطابق با قانون، فردی که با دروغ و فریب طرف مقابل را به ازدواج راضی کند، مجرم شناخته می شود و دادگاه برای وی مجازاتی در نظر خواهد گرفت. طبق قوانینی که وجود دارد، دادگاه در چنین شرایطی، برای فرد مجرم که با دروغ فرد دیگری را راضی کرده است، حبس تعزیری (بین 3 ماه تا 12 ماه حبس) درنظر می گیرد.

مدت زمانی که برای حبس در نظر گرفته می شود، بسته به شرایط و خسارت هایی که دروغ به زندگی طرفین وارد می کند است؛ برای مثال امکان دارد دروغ باعث لطمه ای بزرگ به یکی از طرفین شود که دادگاه در چنین شرایطی، بین 6 الی 12 ماه حبس درنظر می گیرد. از طرفی در برخی مواقع، دروغ جزئی و کوچک است و لطمه سنگینی به زندگی یکی از طرفین وارد نمی کند که در این حالت بین 3 الی 6 ماه حبس تعزیری تعیین خواهد شد.

حال نکته ای که اهمیت دارد، این است که اگر حبس تعزیری 3 الی 6 ماه تعیین شود، قاضی مکلف است که این مجازات را به جزای نقدی یا مجازات های جایگزین مانند انجام اقدامات تامینی یا اصلاحی تبدیل کند. از طرفی اگر حبس 6 الی 12 ماه باشد، قاضی برای تبدیل مجازات اختیار دارد و می تواند در صورت صلاحدید، تخفیفی نیز برای جریمه در نظر بگیرد.

 مدارک لازم برای طرح دعوی فریب در ازدواج

اگر با هریک از موارد فریب در ازدواج مواجه شدید، می توانید نسبت به طرح دعوی در رابطه با آن اقدام کنید. برای طرح این دعوی یکسری مدارک نیاز است و شما باید یکسری مراحل را نیز طی کنید که این اقدامات عبارتند از:

در ابتدا باید یک دادخواست تنظیم و در آن علت تنظیم دادخواست را ذکر کنید. به دادخواستی که تنظیم می کنید، باید عقدنامه را نیز ضمیمه کنید. در ادامه اسناد و مدارکی که برای اثبات فریب مناسب هستند را جمع آوری کنید و ارائه دهید. در پایان نیز باید طرف شاکی درخواست فسخ نکاح را به دادگاه ارائه دهد تا بررسی های لازم روی مدارک انجام شود و در نهایت رای دادگاه مشخص شود. وضعیت مهریه در صورت اثبات فریب در ازدواج چیست؟

یکی دیگر از مواردی که در چنین شرایطی بحث آن به میان می آید، این است که بعد از اثبات فریب در ازدواج، تکلیف مهریه چه می شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت تعیین وضعیت مهریه در صورت تدلیس، به این موضوع بستگی دارد که فریب از طرف مرد اتفاق افتاده است یا زن!

فریب در ازدواج از طرف مرد

حالت اولی که باید به آن اشاره کنیم، تدلیس یا فریب در ازدواج از طرف مرد است. در چنین شرایطی، زن می تواند بعد از ثبت شکایت از مرد، مهریه خود را نیز مطالبه کند. در رابطه با مقدار مهریه ای که زن می تواند دریافت کند، باید بگوییم که اگر نزدیکی بین زن و مرد صورت گرفته باشد، مهریه باید به طور تمام و کمال پرداخت شود؛ اما اگر زوجین رابطه ای با یکدیگر برقرار نکرده باشند، نیمی از مهریه به زن تعلق خواهد گرفت.

فریب در ازدواج از طرف زن

شرایط مهریه، در صورتی که فریب در ازدواج از طرف زن باشد، متفاوت خواهد بود. در چنین موقعیتی، زن نمی تواند ادعای مهریه داشته باشد، زیرا مهریه به او تعلق نخواهد گرفت. حتی باید گفت اگر مرد، به دلیل دروغ هایی که همسرش به او گفته است، متحمل ضرر و زیان شود، می تواند زیان های مالی را نیز مطالبه کند. در چنین موقعیتی، صورت گرفتن یا صورت نگرفتن نزدیکی تاثیری بر مهریه ندارد، زیرا در هر صورت، مهریه به زن تعلق نخواهد گرفت.

آیا جرم فریب در ازدواج قابل گذشت است؟

در ماده 674 قانون مجازات اسلامی به موجب ماده 104 قانون، جرم فریب در ازدواج یکی از جرائم قابل گذشت محسوب می شود، بنابراین شاکی می تواند در هر مرحله از پیگیری و تحقیقات، از مجرم گذشت کند. در چنین شرایطی، کلیه شکایت ها، مجازات ها و ... بخشیده می شوند و اگر فرد خطاکار در زندان یا بازداشت باشد نیز، فورا آزاد خواهد شد.

پیشنهادی که ما برای شما داریم، این است که از خدمات یک وکیل حتما استفاده کنید. وکلا به دلیل تخصص و تجربه ای که دارند، می توانند بهترین راهکارها را به شما ارائه دهند و مانع از پایمال شدن حق و حقوق شما شوند. مستر وکیل (mastervakil.com) یک سایت حقوقی در زمینه معرفی وکیل و ارائه سایر خدمات حقوقی است که پیشنهاد می شود با کمک وکلای معرفی شده در این سایت، پرونده را پیگیری کنید. برای مشاهده لیست این وکلا کلیک کنید.

کلام آخر

فریب در ازدواج، یک موضوع کیفری است که این روزها تعداد پرونده های مربوط به آن بیشتر شده و بسیاری از زوجین در رابطه با این موضوع اظهار ناراحتی و شکایت می کنند. از همین رو ما در این مقاله در رابطه با چیستی فریب در ازدواج و مواردی که نوعی فریب محسوب می شوند صحبت کردیم تا شما با آگاهی کامل در رابطه با این موضوع تصمیم بگیرید و اقدامات لازم حقوقی را انجام دهید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ
  • زنان متولد این ماه‌ها از نظر عاطفی به شدت وابسته هستند!
  • حادثه دلخراش در معدن سنگ کرماک شهر رودبار
  • حادثه دلخراش در معدن سنگ کرماک
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • فریب در ازدواج چیست؟ شرایط و مجازات آن
  • ◄ داروهای ممنوعه برای رانندگان کامیون ترانزیت کدامند؟ + جزئیات
  • از فندک تا یخ؛ فهرست مواد ممنوعه در ورزشگاه
  • چه می‌ شد اگر دربی با حضور مهسا قربانی و مهناز ذکایی بود | چی می شد اگه...