Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری فرماندار همدان افزود: کشتارگاه صنعتی دام سبک و سنگین این شهر دارای برخی مشکلات و معایب است که به منظور تداوم فعالیتش، حل این مشکلات باید در اولویت باشد.

او ادامه داد: مشکلات و کمبود‌های کشتارگاه صنعتی زاگرس دام نهاوند در بازدید ناصری فرماندار نهاوند و حیدرنژادیان مدیرعامل بانک کشاورزی استان همدان بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نهاوند ابراز داشت: مقرر شد مشکلات این واحد صنعتی با مساعدت و همکاری مدیرعامل بانک کشاورزی استان با توجه به اهمیت رونق تولید برطرف شود.

مراد ناصری افزود: داشتن یک کشتارگاه مناسب و مجهز برای شهرستان نهاوند ضروری است در همین جهت برای تداوم فعالیت کشتارگاه فعلی، مشکلات باید بسرعت مرتفع شود.
انتهای پیام/ج

رفع مشکلات کشتارگاه دام نهاوند باید در اولویت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری دام نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در جلسه با فعالان اقتصادی حوزه پوشاک در خوزستان، اظهار کرد: یکی از ضعف‌های شهرک‌های صنعتی استان عدم توجه کافی به موضوع پوشاک و سیاستگذاری مناسب برای رفع مشکلات این حوزه است در حالی که به صورت جدی نیازمند آموزش و تلاش جدی برای توسعه کسب و کار در این بخش هستیم.

وی افزود: حمایت از کسب و کار‌های خانگی در زمینه پوشاک نیز می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات این بخش را برطرف و به رفع مشکلات اشتغال در استان نیز کمک شایانی کند.


حسینی محراب ادامه داد: همچنین صنایع موجود در استان باید اقلام مورد نیاز خود را در زمینه پوشاک از داخل استان تهیه کنند و در این زمینه بار‌ها صحبت‌های لازم را در جلسات متعدد مطرح کرده ایم.

استاندار خوزستان اضافه کرد: سرمایه گذاران خوزستانی در بخش پوشاک در صورتی که برای تولید انبوه محصولات آمادگی و ظرفیت لازم را داشته باشند ما نیز از آن‌ها حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.

وی می‌گوید: با هماهنگی‌های لازم در روز‌های آینده اداره صنعت و معدن، تامین اجتماعی، فنی و حرفه ای، کمیته امداد و بهزیستی خوزستان برای تامین نیرو به بخش خصوصی کمک خواهند کرد تا مشکلات کمبود نیروی این مجموعه‌ها نیز برطرف شود.

حسینی محراب گفت: صندوق کارآفرینی امید خوزستان نیز اعلام آمادگی کردند تا از کسب و کار‌های خرد در صنعت پوشاک در استان حمایت کنند.

استاندار خوزستان در این جلسه ابراز امیدواری کرد که به زودی شرایط لازم برای ایجاد فضای کسب و کار در شهرک‌های صنعتی، تامین نیروی انسانی بخش خصوصی و تهیه اقلام مورد نیاز شرکت‌ها و صنایع از داخل استان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است