Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@06:04:56 GMT

همایش دوچرخه‌سواری همگانی در مهاباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۸۵۰۰

همایش دوچرخه‌سواری همگانی در مهاباد برگزار شد

رییس هیات دوچرخه‌سواری و دبیر کمیته ورزش‌های همگانی مهاباد روز سه‌شنبه در حاشیه این آیین گفت: در این همایش دوچرخه‌سواران مسیر ۶ کیلومتری ورزشگاه آزادی - پل حکمت - میدان شهرداری و چهارراه مولوی را رکاب زدند.

دیاکو توتونچی با اشاره به اینکه این همایش با شعار «آسمان آبی زمین پاک» برگزار شد، افزود: در تلاش برای استمرار برگزاری همایش‌های عمومی به مناسبت‌های مختلف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ترویج و تبلیغ فرهنگ دوچرخه‌سواری و ایجاد رغبت بیشتر جوانان به ورزش همگانی را از اهداف این طرح دانست و گفت: در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.

توتونچی با بیان اینکه همایش دوچرخه‌سواری سه‌شنبه هر هفته در قالب طرح ملی پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو در این شهرستان نیز برگزار می‌شود، تاکید کرد: این برنامه به طور منظم در سه سال گذشته در سطح مهاباد برگزار شده است و  روز به روز مورد استقبال بیشتر شهروندان قرار می‌گیرد.

رشته دوچرخه‌سواری یکی از رشته‌های پرطرفدار در میان جوانان و نوجوانان مهابادی است.

هفته اول شهریور ماه از ۲ تا نهم در تقویم جمهوری اسلامی به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

سه‌شنبه‌های بدون خودرو پویشی است که با هدف استفاده کمتر از خودروهای تک‌سرنشین و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و وسایل حمل و نقل عمومی راه‌اندازی شده است.

۹۹۰۳/ ۳۰۲۰/۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد هفته دولت دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهارمین همایش کشوری سوارکاری نمایشی اسب در نطنز

ایسنا/اصفهان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز گفت: چهارمین همایش کشوری سوارکاری نمایشی اسب در شهرستان نطنز برگزار شد.

حسین اشرفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این همایش برای چهارمین بار در چند سال گذشته در شهرستان نطنز با حضور سوارکاران و اسب‌داران سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: در این همایش، سوارکارانی از استان‌های اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، یزد و برخی دیگر از استان‌ها حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز گفت: بیش از ۲۰۰ سوارکار به همراه اسب‌های خود در این همایش شرکت کردند.

وی تصریح کرد: همایش بزرگ کشوری سوارکاری نمایشی اسب در نطنز در باشگاه سوارکاری کارون برگزار شد.

اشرفی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش، ترویج صنعت اسب‌داری و آشنایی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها با اسب و نحوه نگهداری آن است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز، گفت: با توجه به استقبال مردم شهرستان نطنز و شهرهای هم‌جوار از این همایش امیدواریم بتوانیم باز هم، چنین همایشی را در شهرستان نطنز برگزار کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • برگزاری همایش همگانی سبک زندگی سالم در بافق
  • «همایش بزرگمهر حکیم» با حضور اساتید برجسته برگزار شد
  • گام بلند شیراز برای دستیابی به شهری متفاوت
  • تمدید مهلت ارسال اثر به همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده
  • سومین همایش ملی و بین‌المللی سلامت، حکمت و حکمرانی برگزار می‌شود
  • همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» برگزار می‌شود
  • برگزاری چهارمین همایش کشوری سوارکاری نمایشی اسب در نطنز