Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرسول شیخی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و هفته ازدواج آسان به ۲۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک‌ هزینه ازدواج پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ارزش این تعداد جهیزیه و کمک‌ هزینه ازدواج ۸۸۰ میلیون تومان بود، افزود: در چهار ماهه نخست امسال هم ۸۵۰ فقره کمک‌ هزینه ازدواج به مددجویان کردستانی پرداخت ‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت و موضوع ازدواج و با اولویت و شرکت گروه‌های هدف شامل جوانان در آستانه ازدواج، همسران جوان و زنان مطلقه دارای شرایط ازدواج مجدد را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد کردستان به همین مناسبت عنوان کرد.

شیخی زاده ادامه داد: برگزاری این کارگاه‌ها و کلاس‌های مشاوره و راهنمایی با هدف کمک به انتخاب صحیح شریک زندگی و تحکیم بنیاد خانواده با بهره گیری از اساتید و مشاوران مجرب انجام می‌شود.

وی یادآور شد: از اول سال جاری تاکنون هزار و ۷۰ فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان کردستانی پرداخت شده است.

کد خبر 4691438

منبع: مهر

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد ازدواج آسان روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند ایلام آتش سوزی خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان و ۴۵۰۰ اصله نهال درخت توت میان مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد خراسان‌ شمالی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مجید الهی راد امروز _ یک شنبه دوم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان به عنوان مهم‌ترین راهبرد این نهاد در زمینه خودکفایی مددجویان است، اظهار کرد: یکی از اقدامات این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال تقویت صنعت نوغانداری و تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان است.

وی با تشریح اقدامات کمیته امداد در زمینه تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان افزود: توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین نوغانداران و توزیع ۴۵۰۰ اصله نهال درخت توت بین مجریان طرح‌های اشتغال را از اقدامات این نهاد در راستای کمک به تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان نام برد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ادامه داد: این نهاد ۶۰۰ کیلوگرم پافسول ضدعفونی کننده کرم ابریشم و ۵۰۰ عدد دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی بین مجریان طرح توزیع کرده است.

الهی راد تصریح کرد: داشتن مناطق مستعد کاشت درخت توت، تقویت بعد اقتصاد خانوار به ویژه در مناطق محروم و مرزی، افزایش تولید پیله خام ابریشم، ایجاد انگیزه و تقویت فعالیت شغلی با مشارکت اعضای خانوار، ریسک پایین و مبلغ پایین جهت راه اندازی فعالیت از مزیت‌های تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی است.

کد خبر 746604

دیگر خبرها

  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز
  • معافیت ۱.۵ میلیون خانوار مددجو از پرداخت قبوض آب، برق و گاز
  • معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز