Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، برخی کارشناسان می‌گویند این قانون ورود مهاجران قانونی را کاهش و شمار مهاجران غیرقانونی را افزایش می‌دهد.
«دنیس هرارا» دادستان سان فرانسیسکو در بیانیه‌ای اعلام کرد: این اقدام غیرقانونی تلاش دیگری برای بدنام کردن مهاجران است.
ترامپ در دوره رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶ وعده داد با ورود مهاجران به آمریکا مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به انتخابات سال ۲۰۲۰ نیز سعی کرده است تا بار دیگر این موضوع را به مساله‌ای انتخاباتی تبدیل کند.
طبق قانون جدیدی که روز دوشنبه رسانه‌ای شد از صدور روادید برای مهاجرانی که نتوانند درآمد مکفی داشته باشند و یا به کوپن‌های غذایی دولت متکی باشند، جلوگیری می‌شود. این قانون از ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) رسما به اجرا در می‌آید.
همزمان با شکوائیه سان فرانسیسکو و سانتا کلارا، ۲۲ شهر بزرگ و ایالت دیگر نیز از دولت ترامپ به دلیل نقض «قانون هوای پاک» شکایت کردند.
شهرهای نیویورک سیتی، لس‌آنجلس، شیکاگو، فیلادلفیا و ایالت‌های ایلینوی، مین، مریلند، ماساچوست، نیوجرسی، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا، ویرجینیا و واشنگتن جزو شهرها و ایالت‌هایی هستند که از دولت ترامپ شکایت کرده‌اند.
این شهرها و ایالت‌ها که عمدتا توسط مقام‌های حزب دموکرات اداره می‌شوند در شکایت‌نامه خود گفتند که سیاست‌های دولت ترامپ برای مقابله با آلودگی‌های ناشی از فعالیت نیروگاه‌های برق به قدری ضعیف است که مصداق نقض قوانین فدرال تلقی می‌شود.
دادستان‌های کل این ایالت‌ها و شهرها اعلام کردند قوانین تازه دولت آمریکا ناقض «قانون هوای پاک» بوده عملا تاثیری در کاهش دی‌اکسید کربن ندارد.
«آژانس حفاظت از محیط زیست» آمریکا دو ماه پیش قوانین تازه‌ای را تصویب و آن را جایگزین «برنامه برق پاک» کرد. این برنامه در دوره فعالیت دولت باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا تصویب شده بود.
دولت ترامپ در قانون جدید خود محدودیتی بر میزان تولید گاز دی‌اکسید کربن در نیروگاه‌های برق که از زغال‌سنگ استفاده می‌کنند، اعمال نکرده است. این موضوع جزو بخش‌های جنجال‌برانگیز قانون تازه دولت آمریکاست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درآمد دولت فقیر قانون گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های آمریکایی با انتشار تصاویری اعلام کردند که در پی وقوع تیراندازی در جریان یک جشن خیابانی در شهر ممفیس در ایالت تنسی دست‌کم ۲ نفر کشته و ۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

گفته می‌شود افراد زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

هنوز جزییات بیشتری درباره عوامل و انگیزه وقوع این حادثه منتشر نشده است.

کد خبر 6083916

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • خشم بین المللی از انگلیس برای اخراج مهاجران به روآندا
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است
  • بارش شدید تگرگ در آمریکا + فیلم
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند+ فیلم