Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@21:09:59 GMT

تایید خبر بخشش نجفی از سوی وکیل میترا استاد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۸۸۲۴

تایید خبر بخشش نجفی از سوی وکیل میترا استاد

وکیل اولیای دم بخشش محمدعلی نجفی از قصاص را تایید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود حاجلوئی گفت: طی صحبتی که با آقای مسعود استاد (برادر میترا) داشته ایم باید بگویم خبر بخشش محمدعلی نجفی صحت دارد.

وی گفت: هنوز از جزئیات این موضوع صحبتی نشده، اما برادر مرحومه به ما اطلاع داد که می‌خواهند از قصاص نجفی بگذرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیتشر بخوانید: اولیای دم «میترا استاد» از قصاص گذشتند/ نجفی رها شد منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: میترا استاد محمد علی نجفی برادر میترا استاد دادگاه نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهدا شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 6086512 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تصاویری از وکیل تتلو در دادگاه
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • چرا بخشیدن پدر و مادرمان تا این اندازه دشوار است؟
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • کاشت نیشکر در شهرستان صومعه سرا
  • رهایی یک محکوم به قصاص در کجور
  • یک محکوم به قصاص در کجور با گذشت اولیای دم به زندگی بازگشت