Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:21:03 GMT

«ریاست کمیته فوتسال» ریشه اختلافات انصاریفرد با ساکت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۸۹۹۳

«ریاست کمیته فوتسال» ریشه اختلافات انصاریفرد با ساکت

به گزارش خبرنگار مهر، عمر کاری محمدحسن انصاریفرد به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و همچنین رئیس سازمان لیگ فوتسال به چهار ماه نرسیده بود که خبر استعفای وی منتشر شد. انصاریفرد در اعتراض به انتصاب محمدرضا ساکت مشاور مهدی تاج و سرپرست تیم ملی فوتبال ایران به عنوان عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال از سمت خود کناره گیری و تاکید کرد به کار خود بر نمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام به شکل عجیبی از سوی چند مدیرعامل باشگاه هم مورد حمایت قرار گرفته و به نظر می رسد استعفایی از قبل طراحی شده بوده است که هماهنگی های لازم برای حمایت از رئیس مستعفی در آن پیش بینی شده.

اما ریشه اختلاف انصاریفرد با ساکت را باید در تغییر و تحولات کمیته فوتسال بعد از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان جستجو کرد؛ زمانی که عباس ترابیان و علی کفاشیان روسای کمیته فنی و کمیته فوتسال به خاطر اجرای این قانون از سمت های خود کنار رفتند و این دو کمیته با حضور افرادی دیگر، چهره جدیدی به خود گرفت.

در آن مقطع و با نظر مهدی تاج و محمدرضا ساکت، داود پرهیزکار به عنوان «سرپرست» کمیته فوتسال و محمدحسن انصاریفرد هم به عنوان «سرپرست» سازمان لیگ و کمیته فنی انتخاب شد. این اقدام فدراسیون، تعجب و ناراحتی انصاریفرد را در پی داشت.

در مدت چند هفته ای سرپرستی، انصاریفرد با توجه به سابقه ای که در فوتسال داشت تلاش هایی را برای نشستن روی صندلی ریاست کمیته فوتسال به جای پرهیزکار انجام داد و انتظار داشت فدراسیون فوتبال هم به این درخواستش واکنش مثبت نشان بدهد اما احکام نهایی فدراسیون فوتبال برای کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال برای انصاریفرد خوشایند نبود.

در تاریخ ۳ اردیبهشت ۹۸ بود که در نهایت داود پرهیزکار به عنوان «رئیس» کمیته فوتسال و انصاریفرد هم به عنوان «رئیس» سازمان لیگ معرفی شدند. خبرگزاری مهر در تاریخ ۱۸ اردیبهشت در گزارشی به دلخوری انصاریفرد از محمدرضا ساکت به خاطر جداسازی سازمان لیگ فوتسال از کمیته فوتسال پرداخت. (لینک گزارش) در واقع از آنجا که در اساسنامه فوتسال مسئولیتی تحت عنوان رئیس سازمان لیگ وجود ندارد و تمام کارها باید زیر نظر رئیس کمیته فوتسال باشد، انصاریفرد انتظار داشت نفر اول فوتسال ایران باشد.

از سوی دیگردر ماه های اخیر شائباتی مبنی بر آغاز اقدامات محمدحسن انصاریفرد برای حضور در انتخابات آتی فدراسیون فوتبال در میان اهالی فوتسال شکل گرفته بود. به نظر می رسد حضور ساکت در کمیته فنی و آگاهی فدراسیون از اختلاف ساکت با انصاریفرد، چنین اقدامی آگاهانه صورت گرفته است تا دامنه فعالیت های انصاریفرد محدودتر شود؛ هرچند که رئیس سازمان لیگ فوتسال در نهایت این موضوع را تاب نیاورد و از سمتش کناره گیری کرد.

کد خبر 4692024 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا ساکت کمیته فوتسال کمیته فنی و توسعه فوتسال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران آندره استراماچونی لیگ برتر فوتبال ایران والیبال کشتی تکواندو کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال الاتحاد عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، «سجیع عطیه» از نمایندگان پارلمان لبنان در گفت و گویی رادیویی تاکید کرد: اواخر هفته جاری و یا نهایتا هفته آینده زمانی تعیین کننده برای توافق درباره انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان است.

وی در ادامه افزود: فراکسیون اعتدال ملی لبنان در روزهای آینده نتیجه رایزنی های خود درباره موضوع انتخاب رئیس جمهور جدید را اعلام خواهد کرد، همزمان با این مساله قرار است که «جبران باسیل» رهبر جریان ملی آزاد با «سمیر جعجع» رئیس حزب قوات لبنانی دیدار و گفت و گو داشته باشد.

وی تاکید کرد: اعضای فراکسیون اعتدال ملی همچنین در روزهای آینده دیداری با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان خواهند داشت و در این جلسه به طور جدی درباره خروج از خلاء ریاست جمهوری رایزنی خواهند کرد.

نماینده پارلمان لبنان با اشاره به وجود فشارهایی از سوی فرانسه و آمریکا برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان و خروج از خلاء طولانی ریاست جمهوری، تاکید کرد: من از گروه های سیاسی لبنانی می خواهم که با در نظر گرفتن منافع ملی موانع را کنار گذاشته و مسیر را برای انتخاب رئیس جمهور جدید هموار کنند.

کد خبر 6086726 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رئیسی در پاکستان : رژیم صهیونیستی از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کند
  • مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)
  • تشدید اختلافات بین یهودیان آمریکا به دلیل جنگ غزه