Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست اعضای هئیت اجرایی کمیته ملی المپیک شنبه هفته آینده برگزار می‌شود. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک روز شنبه آینده با حضور روسای فدراسیون کاراته و قایقرانی برگزار می‌شود.

 طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در ارتباط با وضعیت آمادگی ملی پوشان برای المپیک 2020 و  مسابقات کسب سهمیه المپیک، گزارشی به اعضای هیئت اجرایی ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی نیز گزارشی در خصوص میزان آمادگی قایقرانان ارائه می‌کند.

در نشست هیئت اجرایی خانم جعفری، مدیر آموزش همبستگی المپیک نیز برای ارائه برنامه‌ها در نشست هیئت اجرایی حضور خواهد داشت. از دیگر موضوعات این نشست کمک به تیم فوتبال امید خواهد بود و اعضای هیئت اجرایی میزان کمک به این تیم را بررسی می‌کنند.

کمیته ملی المپیک هیچ پرداختی به فوتبال نداشته است.

ارائه گزارش روند درمان سهراب مرادی به رئیس کمیته ملی المپیک



انتهای پیام/

R7890/P/S3,27,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود

عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره لغو بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز از هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به خاطر ممانعت باشگاه استقلال خوزستان از گشودن درب‌های ورزشگاه غدیر اهواز اظهار کرد: ورزشگاه‌های ما دولتی هستند و از آن طرف هر گونه امکاناتی در اختیار هر باشگاهی قرار می‌گیرد باید بتواند با تعامل با دیگر باشگاه‌ها از این امکانات دولتی استفاده بهینه کند. یک تیم مردمی مثل استقلال ملاثانی با امکانات کم چنین مشکلاتی برایش وجود دارد، چون ورزشگاه تختی آبادان که دیگر ورزشگاه معرفی شده از طریق ملاثانی بوده به دلیل مشکل نور امکان میزبانی نداشته است.

وی ادامه داد: استقلال ملاثانی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان را هم معرفی کرده که مورد موافقت سازمان لیگ واقع نشده بود و در نهایت ورزشگاه غدیر انتخاب شد. بعد باشگاه استقلال خوزستان صلاح ندیده این ورزشگاه را در اختیار استقلال ملاثانی قرار دهد. پرونده به کمیته انضباطی رفته ولی استقلال ملاثانی مقصر نیست. وقتی ورزشگاه دولتی است باید کمک کند. دولت به اداره کل ورزش و جوانان استان ورزشگاه را واگذار کرده که حالت خصولتی دارد. نگاه باید به گونه‌ای باشد که کمک شود. زیبنده استان خوزستان نیست که تیمی به تیم هم استانی خود ورزشگاه ندهد.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان تصریح کرد: درست نیست به تیم هم استانی ورزشگاه داده نشود، چون نتوانسته به موقع مخارج و هزینه‌ها را بدهد. باید می‌گذاشتند بازی برگزار شود تا این شائبه در مورد باشگاه استقلال خوزستان ایجاد نشود که بگویند مدیرعامل باشگاه شیرازی است و مدیرعامل شرکت ملی هم شیرازی است. به آنها گفته بودم این شائبه را برای شما ایجاد می‌کنند. می‌دانم آدم‌های سالمی هستند و وظایف اداری خود را انجام می‌دهند ولی در هر صورت اشتباه کردند و باید می‌گذاشتند این بازی برگزار شود تا در زمین نتیجه مشخص شود.  

طالقانی درباره اینکه وقتی در روز بازی اجازه نمی‌دهند تا بازی برگزار شود شائبه شیرازی بودن ایجاد شده و باید راهکار درستی اتخاذ شود، چون بعد از این فجرسپاسی نمی‌پذیرد تا یک بار دیگر به خوزستان برود و با استقلال ملاثانی بازی کند، یادآور شد: در جریان اینکه کمیته انضباطی چه تصمیمی خواهد گرفت نیستم. فقط می‌دانم استقلال ملاثانی مقصر اصلی نیست. اگر تقصیری دارد به این عنوان است که زمین ندارد. تا الان در تختی آبادان بازی می‌کرده، چون مشکل نور در این ورزشگاه بوده، ورزشگاه نفت مسجدسلیمان را معرفی کرده که سازمان لیگ نپذیرفته است.آنها به ورزشگاه غدیر رفتند و استقلال خوزستان قبول نکرده تا این تیم بازی کند.  

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۳ هزار زائر به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • سهرابیان: قایقرانی ایران تاریخ‌سازی کرد
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد