Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای جنایت صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی را محکوم کرد. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای که یک نسخه از آن به دست خبرگزاری تسنیم رسیده است جنایت صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی را محکوم کرد که بیانیه کامل آن به شرح زیر می‌باشد:

باسمه تعالی

بیانیه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی، جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در هتک حرمت حریم مقدس مسجد الاقصی و قبه الصخره در روز عید سعید قربان و حمله ددمنشانه به نمازگزاران فلسطینی در این روز را بشدت محکوم و به نتانیاهو و صهیونیست‌ها هشدار می دهد که جهان اسلام هرگز اجازه نخواهد داد، این رژیم نامشروع از مسجد الاقصی و قدس به عنوان خط قرمز مسلمانان عبور نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید ملت فلسطین علی رغم تشدید تجاوزات صهیونیست ها، استوارتر از همیشه همچنان به برپایی راهپیمایی های بازگشت ، مخالفت با معامله قرن و مقابله با طرح های صهیونیست ها برای نابودی مسئله فلسطین ادامه خواهد داد و تا آزاد سازی تمام سرزمین های اشغالی فلسطین از لوث وجود صهیونیست ها و تشکیل کشور مستقل فلسطینی به مقاومت و مبارزه ادامه خواهد داد.

هتک حرمت اخیر مسجد الاقصی زنگ خطر جدی است و امت اسلامی وظیفه دارد به مسئولیت خطیر خود در قبال قدس و مسجد الاقصی عمل نماید و با تمام امکانات با این رژیم جعلی رو به زوال که قصد دارد قدس را یهودی و با ویران کردن مسجد الاقصی معبد جعلی هیکل را جایگزن کند ، مقابله نماید.

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خیال باطل خود بعد از چراغ سبز آمریکا و مماشات معدود دولت های عربی، قصد داشت با ذبح کردن نمازگزارن فلسطینی در روز عید قربان و صدور مجوز ورود صهیونیست ها به حریم مسجد الاقصی، ملت فلسطین و جهان اسلام را در مقابل کار انجام شده قرار دهد.

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی از مجالس اسلامی و نهادهای تابع سازمان ملل از جمله یونسکو درخواست دارد که با مسئولیت پذیری، در برابر قانون شکنی و جنایات صهیونیستها ایستادگی و تجاوز به حریم مسجد الاقصی را محکوم نمایند.  

ده‌ها زخمی در حمله نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصیورود 1750 صهیونیست به صحن مسجد الاقصی در روز عید قربان

 

انتهای پیام/

R36446/P/S8,90,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "فلسطین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین اخبار فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیان رژیم صهیونیستی بر خشونت گذاشته شده است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان و هسته بین الملل این تشکل دانشجویی در حمایت از مردم مظلوم غزه بیانیه مشترکی صادر کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان و هسته بین الملل این تشکل دانشجویی در حمایت از مردم مظلوم غزه بیانیه مشترکی صادر کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

پیامبر (صلى الله علیه وآله) فرمود: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»؛ کسى که صداى انسانى را بشنود که فریاد مى زند: اى مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید، کسى که این فریاد را بشنود و پاسخ نگوید، مسلمان نیست (کافى، ج ۲، ص ۱۶۴)

نزدیک به پنج ماه از جنگ و بمباران غزه در سایه سکوت جامعه بین‌المللی می‌گذرد، نبردی که به صورت شبانه روزی ادامه دارد و هیچ چیز جلودار خوی وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی نیست.

این غده سرطانی از زمان شروع حملات خود به نوار غزه با تجاوز به مراکز آموزشی و درمانی علاوه بر نشان دادن ماهیت حیوانی خود آشکارا قوانین بین المللی را نقض کرده است و مجامع بین المللی نیز با سکوت مفتضحانه خود باعث افزایش چنین جنایاتی در غزه شدند، در چنین شرایطی که سینه تمام مسلمین و آزادی خواهان جهان پر بود از غم و اندوه مردم فلسطین خبری شوکه کننده تمامی حق طلبان عالم را در بهت فرو برد، «اگر چه جنایات جنگی رژیم غاصب و جنایت‌پیشه اسرائیل، تازگی ندارد و اصولاً اساس و بنیان این رژیم جعلی بر پایه ترور، خشونت، اشغالگری و فریبکاری سیاسی قرار دارد و ۷۵سال عمر نکبت‌بار و نحس آن سراسر از قتل زنان و کودکان و جوانان با حمایت و پشتیبانی سران کاخ سفید حکایت دارد؛ اما امروز مردم مظلوم غزه علاوه بر تحمل زخم آوارگی، گرسنگی و از دادن عزیزان باید رنج تعرض به نوامیس خود را نیز بدوش بکشند و نکته قابل توجه این است که تمامی این اتفاقات در زمانی بر سر مردم غزه آمد که فریاد انسان دوستی و دفاع از حقوق زنان در جامعه غربی و سازمان‌های بین المللی حامی حقوق بشر گوش جهان را کر کرده است. 

آن‌چه در این بیانیه بر آن تاکید می‌شود، وظیفه و مسئولیت سیاسی حاکمان کشور‌های اسلامی و مدعی رعایت حقوق بشر در حمایت بی‌دریغ و موثر از رزمندگان جبهه مقاومت و به‌ویژه خط اول نبرد، یعنی مبارزان حماس است. 

همچنین حمایت آنان از مردم فلسطین و محکومیت سران غاصب رژیم صهیونیستی و تسهیل‌گری برای مردم مسلمانی است که از کشور‌های اسلامی می‌خواهند برای کمک به برادران خود در غزه، بسیج شوند. در حالی که حاکمان جهان خوار در کنار رهبران عرب زبان بار دیگر با سکوت خود نسبت به واقعه هولناک پیش آمده به مردم جهان نشان دادند که شعار‌های انسان دوستانه آن‌ها طبل تو خالی بیش نیست که با هر بار کوبیدن بر آن صدای رسوایی و ضعف آن‌ها بیشتر به گوش می‌رسد.

اینک شورای تبیین مواضع و هسته بین الملل استان کرمان ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت داغدار اسلامی و محکوم کردن این اقدام شنیع اعلام میدارد که همراه و همگام با جبهه مقاومت در مسیر آزادی قدس شریف گام برداشته و از ملت باعزت و شریف ایران خواستار کنش جدی جهت جلوگیری از عادی شدن شرایط موجود در غزه، هستیم.

«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/۱۳)
بى تردید کسانى که گفتند: «پروردگار ما الله است»، سپس [در میدان عمل بر این حقیقت]استقامت ورزیدند، نه بیمى بر آنان است و نه اندوهگین مى شوند.
صدق الله العلی العظیم‏

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان
هسته بین الملل استان کرمان

دیگر خبرها

  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • لبنان: پرونده جنایات صهیونیست‌ها را به نهادهای بین‌المللی می‌بریم
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • بنیان رژیم صهیونیستی بر خشونت گذاشته شده است
  • روز جهانی قدس امسال با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود
  • شریف: جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از آرمان فلسطین است
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان غزه
  • لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه