Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵۰۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری میان زوج‌های جوان آذربایجان غربی توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، آیین اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان آذربایجان غربی صبح امروز با حضور سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار سرتیپ محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سردار حبیب شهسواری در این برنامه حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۵۳۰ دستگاه گوشی هوشمند، ۷۲۰ عدد لیوان آلومینیومی و ۵۸۰ عدد درب ظرف و قوطی و یک دستگاه فلزیاب و چند قلم کالای دیگر را کشف کردند.

سردار احمدی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • سخنان رهبر انقلاب درباره رضایت از سپاه پاسداران
  • سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان