Web Analytics Made Easy - Statcounter

توحید رستمی، مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: کار اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی شمال غربی از 14 مردادماه آغاز شده و دانشجویان در قالب دو کاروان بانوان و آقایان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی از اعزام 200 نفر از داشجویان دانشگاه‌های استان و طلاب حوزه‌های علمیه استان کردستان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی با اشاره به اینکه دانشجویان آقا از 14 تا 16 مردادماه جاری در قالب کاروان راهیان نور به این سفر معنوی اعزام شدند، افزود: در قالب این کاروان 100 نفر از دانشجویان آقا به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
وی بیان کرد: 100 نفر از دانشجویان بانو نیز در قالب سه اتوبوس امروز، 23 مردادماه در مناطق عملیاتی غرب کشور حضور یافتند تا از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس آشنا شوند.

مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان کردستان اعلام کرد: روز گذشته این کاروان با حضور در یادمان شهدای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بار دیگر با شهدای نظام و انقلاب تجدید بیعت کردند.

رستمی  دیدن نمایش مردان آسمانی را یکی دیگر از برنامه‌های جنبی اعزام دانشجویان دانست و یادآور شد: در این رزمایش دلاورمردی‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس برای زائران به نمایش درآمد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اعزام دانشجویان راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر خراسان شمالی به حج عمره

به گزارش خبرگزری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ قاصری گفت: قبل از پایان سال گذشته قرار بر این بود تا از استان چهار کاروان اعزام شود، اما با توجه به اینکه تعداد زائران برای اعزام محدود شده است، فعلا از استان یک کاروان اعزام می‌شود و اعزام بقیه کاروان‌ها هم بعد از حج تمتع انجام می‌شود.
وی افزود: اولین کاروان حج عمره که فردا اعزام می‌شود بیشترزائران از شهرستان شیروان هستند.
مدیر حج و زیارت استان بیان کرد: ۱۲۶۰ نفر از خراسان شمالی برای حج تمتع به کشور عربستان اعزام می‌شوند که این تعداد از افراد در قالب ۹ کاروان اعزام خواهند شد.
قاصری گفت:زائران حج تمتع در قالب ۷ کاروان شیعه، ۲ کاروان اهل سنت و ۲ کاروان هم از مجموعه هستند که ۲۴ یا ۲۵ اردیبهشت از فرودگاه مشهد به سزمین حج اعزام می‌شوند.
وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده ۹۵ درصد از ویزا‌ها برای زائران ارسال شده است و در حال تهیه اقلام تدارکاتی هستیم.

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۸۵ زائر خراسان شمالی به حج عمره
  • امنیت ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور تامین می‌شود