Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، شب گذشته 22 مرداد در جشن بزرگ روز خبرنگار استان سمنان، توجه به سلامت افکار عمومی را از دیگر انتظارات خود از جامعه خبری دانست و افزود: انتظار اینکه رسانه ها در شان و طراز جمهوری اسلامی باشند و فعالیت نمایند انتظار گزاف و زیادی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اجرای طرح ساماندهی خبرنگاران استان سمنان اظهار کرد: اینکه گفته می‌شود در استان سمنان بین ٥٠٠ تا ٧٥٠ نفر خبرنگار داریم از واقعیت فاصله دارد و باید با اجرای طرح ساماندهی که در استانهای مختلف کشور نیز مطرح است شمار خبرنگاران واقعی را با واقعیت منطبق نماییم.

فضیلت با اشاره به اینکه با اجرای طرح ساماندهی منابع و امکانات محدود صرف خبرنگاران واقعی می‌شود یاداور شد: این امر کمک به حرفه‌ای شدن خبرنگاران و هویت بخشی به فعالان خبری‌ استان سمنان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به مسایل مربوط به وضعیت آگهی در مطبوعات متذکر شد: در این بخش نیز همه باید موظف به رعایت قانون باشند و و ذیحسابان دستگاههای مختلف مواردی را که با قانون منطبق نیست و خارج از این شرایط است را تایید نکنند.

گفتنی است جشن بزرگ خبرنگاران استان سمنان با حضور استاندار سمنان، معاونان، مسوولان و مدیران کل استان و جمع کثیری از خبرنگاران و فعالان خبری شهرستان های مختلف این استان برگزار و در آن از تلاش خبرنگاران این استان تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری

سرهنگ سیدابوالفضل موسوی‌پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: مسئولیت طرح گواهینامه یک روزه با پلیس راهور فراجا است و ما هم در پلیس راهور تهران مجری اجرای این طرح هستیم و به راهور فراجا کمک می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اگر نظر پلیس راهور فراجا در سال جاری هم بر اجرای دوباره طرح گواهینامه یک روزه موتور سیکلت باشد، اجرای آن را مجددا ادامه خواهیم داد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: عمده‌ترین چالش ترافیکی پیش روی شهر تهران، مسئله حمل و نقل عمومی و کمبود وسایل نقلیه عمومی در این شهر است.

سرهنگ موسوی‌پور در ادامه تاکید کرد: اگر وضعیت فعلی حمل و نقل عمومی اصلاح شود، خیلی از چالش‌ها و معضلات مرتبط با مسائل ترافیکی پایتخت حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: خیلی از مردم در تردد روزانه خود به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو، اتوبوس و ... علاقه‌مند هستند و، چون تعداد وسایل نقلیه عمومی کم بوده و کافی نیست، مجبور هستند از خودروی شخصی خود استفاده کنند.

کمبود وسایل نقلیه عمومی مردم را مجبور به تردد با وسایل شخصی می‌کند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین خاطرنشان کرد: مردم می‌دانند که با استفاده از خودروی شخصی خود برای جابجایی در ترافیک گیر می‌کنند و دوست دارند که با مترو تردد کنند، اما به دلیل عدم کفایت وسایل حمل و نقل عمومی، ترجیح می‌دهند که با خودروی شخصی شان در سطح شهر در تردد باشند و همین مسئله حجم ترافیک و آلودگی هوا را افزایش می‌دهد.

سرهنگ موسوی‌پور تصریح کرد: طرح شماره ۱۰ ما در پلیس راهور تهران بزرگ، ویژه انضباط بخشی و آموزش به تردد موتورسواران است و ۱۰ راهکار انضباط بخشی برای تردد موتورسواران ارائه و آموزش داده می‌شود و ۵ راهکار این طرح در ۶ ماه سال جاری انجام و ارائه شد و در سال جاری هم برنامه‌ای برای مابقی طرح ۱۰ خواهیم داشت و این طرح را تکمیل خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: تخلفات موتورسواران در بسیاری از موارد به گونه‌ای است که عابران پیاده هم از آن در امان نیستند و ما با اجرای طرح ۱۰ و مدنظر قرار دادن ۳ رویکرد آموزشی و فرهنگ سازی، ایمنی راه و مهندسی ترافیک و اعمال قانون و برخورد با تخلفات، برای تحقق ۲ هدف مهم شامل انضباط بخشی و ساماندهی موتورسیکلت‌ها و راکبان آنها و افزایش ایمنی عابران پیاده اقدام کردیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: شهروندان بسیاری تا کنون از پلیس در مورد ساماندهی و برخورد با موتورسواران متخلف مطالبه داشته‌اند و البته این موارد جزو دغدغه‌های اصلی پلیس راهور تهران بزرگ هم بوده است و در سال آینده نیز در اولویت‌های ما قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت در سنندج
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروش از ۱۵ اردیبهشت ماه در سنندج
  • بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد/ مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی
  • آزادی ۱۷۸ زندانی محکومان مالی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای پویش مسیر سبز _ ایران پاک در خوی
  • اجرای طرح‌های پویش مسیر سبز _ ایران پاک در خوی
  • اجرای طرح بهارستان برای توسعه شبکه برق در ۵۹ روستای سمنان
  • وقف در حوزه ترویج مطالعه توسعه فرهنگی را به دنبال دارد
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری