Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اورژانس تهران، با تاکید بر اینکه به صدا در آمدن آژیر آمبولانس بدون دلیل رخ نمی‌دهد، گفت: اگر خودرو‌های متعلق به اورژانس با آژیر روشن حرکت می‌کنند یا در حال انتقال یک بیمار خیلی بد حال بوده و یا در حال حاضر شدن به سر بالین بیمار بد حال است. تاریخ انتشار: 09:40 - 23 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۴۶۴

پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با تاکید بر ضرورت همراهی مردم با نیرو‌های اورژانس، گفت: بی توجهی به آژیر اورژانس یا عدم همراهی با این نیرو‌ها می‌تواند جان یک انسان را به خطر بی اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه رفتار برخی راننده‌ها در زمان تردد آمبولانس اورژانس و حرکت پشت سر خودروی امدادی درست نیست، افزود: این اقدام می‌تواند خود حادثه آفرین بوده و به تصادفات زنجیره‌ای بی انجامد از این رو مردم باید از حرکت پشت سر آمبولانس که راه برای آن باز شده خودداری کنند.


صابریان در پاسخ به این سوال که آیا آژیر اورژانس بدون دلیل مورد استفاده قرار می‌گیرد یا خیر، گفت: به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد و تاکنون حتی یک مورد هم نداشته ایم.


رئیس اورژانس تهران با بیان اینکه سازمان اورژانس تهران تنها انتقال دهنده بیماران بد حال است، افزود: اگر خودرو‌های متعلق به اورژانس با آژیر روشن حرکت می‌کنند یا در حال انتقال یک بیمار خیلی بد حال بوده یا اینکه در حال حاضر شدن به سر بالین بیمار بد حال است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اورژانس آمبولانس اورژانس خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید

روح اله کریمی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز ۲۸ فروردین ماه۱۴۰۳ در تماس تلفنی با مرکز پیام فوریت‌های پزشکی اورژانس۱۱۵ مرودشت دال بر شروع درد زایمانی و نیاز فوری مادری باردار به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ خدمت رسانی شد و در نخستین اقدام آموزش‌های لازم به صورت تلفنی توسط کارشناسان مرکز ارتباطات ارائه شد و همزمان یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس تخت جمشید برای رسیدگی به این مادر باردار اعزام شد.

کریمی افزود: پس از حضور تکنسین های اورژانس با توجه به تشخیص و نیز وضعیت اورژانسی مادر باردار، در طول مسیر انتقال مادر به بیمارستان به صورت مداوم علائم حیاتی وی کنترل، بررسی و مراحل زایمان پایش شد.

وی با اشاره به تولد نوزاد پسر در آمبولانس عنوان کرد: با اقدامات حمایتی تکنسین های اورژانس نوزاد پسر در آمبولانس فوریت‌های پزشکی به دنیا آمد و مادر و فرزند در سلامت کامل به بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت منتقل شدند.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زایمان زن باردار در منطقه برف‌گیر جاجن بخش بابلکنار بابل (+صوت) اعزام نوزاد ۲ ماهه با جت فالکون به تهران

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • ماجرای حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی / کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید