Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود مهدوی‌نیا مربی تیم پاراکانو ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص اردوهای تیم ملی بیان کرد: پاراکانو ما هنوز موفق به کسب سهمیه المپیک نشده است اما در تاریخ 21 تا 25 آگوست جهت کسب سهمیه عازم مسابقات قهرمانی جهان خواهیم بود. کسب سهمیه پاراکانو فقط در رقابت‌های جهانی ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر 5 ورزشکار در اردو هستند که 3 نفر آن‌ها در سه کلاس به این تورنمنت اعزام می‌شوند.

وی در رابطه با فعالیت پاراقایقرانی زیر نظر فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: خیلی خوب است که رشته‌های پاراقایقرانی زیر نظر خود فدراسیون هستند. از ابتدا برای این که با بچه‌های سالم در یک محیط تمرینی فعالیت کنیم، فدراسیون به ما کمک کرد و اردوها به خوبی برگزار می‌شوند. طبق تفاهم‌نامه‌ای که اعلام شد، پاراقایقرانی تحویل فدراسیون قایقرانی شد و هیچ گونه ارتباطی با فدراسیون جانبازان و معلولین ندارد. پیش از این هم از نظر محیط تمرینی برنامه مشترک داشتیک اما الان به طور کامل زیر نظر فدراسیون قایقرانی هستیم.

مهدوی‌نیا افزود: برای مسابقات پارالمپیک و سهمیه پارالمپیک مانند رشته‌های دیگر پاراالمپیکی از ما حمایت می‌کنند و خوشبختانه تا به حال خیلی به ما کمک کردند. در مسابقات قهرمانی جهان 6 سهمیه و پس از آن در اردیبهشت سال آینده 4 سهمیه دیگر داده می‌شود.

مربی تیم ملی پاراکانو ایران در رابطه با تجهیز کردن امکانات پاراقایقرانی عنوان کرد: تا آن‌جایی که بتوانیم و اگر نمونه داشته باشیم، قایق‌ها را خود شرکت‌های قایق‌سازی می‌سازند تا ما به دنبال وارد کردن آن‌ها نباشیم. برای رشته‌هایی که تجهیزات آن را نداریم سعی می‌کنیم خودمان قایق‌ها را درست کنیم.

وی در پایان گفت: می‌توانیم تجهیزات را بخریم اما ساخت آن‌ها در داخل کشور به صرفه‌تر است. برای مسابقات پارالمپیک این تجهیزات را نمی‌بریم و مانند المپیک‌ ریو بهترین کیفیت تجهیزات را با هماهنگی فدراسیون‌ شرکت‌های سازنده در محل المپیک برای ما می‌آورند.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هانیه رستمیان دور  مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت  با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد. وی همچنین رکورد ایران در رویداد‌های برون مرزی که پیش‌تر در اختیار خودش بود را یک نمره ارتقا داد.

رقابت‌های تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان و مردان نیز در حال برگزاری است.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف کامران قاسم‌پور از المپیک/ کسب ۲سهمیه کشتی آزاد در انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • کسب ۲سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم