Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرنا نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان به دلیل نفوذ وزیر خارجه کشورمان در جوامع بین المللی به دنبال بستن حساب توییترش هستند، گفت: تهدید به بستن این حساب، تنها ژست و مانور سیاسی است.
مصطفی کواکبیان شامگاه سه شنبه در جشن روز خبرنگار در مجتمع شبدیز سمنان افزود: اگر اتفاقی بیفتد و حساب توییتری ظریف بسته شود تمام مسئولان و خبرنگاران حساب‌های خود را در اختیار ایشان قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ظریف یک میلیون و ۴۰۰ هزار دنبال کننده دارد که بیشتر خارجی هستند و بستن توییتر او ضد آزادی و دموکراسی است.
کواکبیان ابراز داشت: رکن چهارم دموکراسی از قدیم وجود داشت اما مانند بخش های دیگر دموکراسی با رشد کافی همراه نبوده است.
وی بیان کرد: باید انحصار رادیو و تلویزیون شکسته و مانند کشورهای دیگر خصوصی شود و این طرح یکبار در مجلس شواری اسلامی رد شد، اما در دستور کار مجلس قرار دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: اتهامات وارده به خبرنگاران که بلافاصله پرونده امنیتی برایشان تشکیل می شود درست نیست و قوه قضاییه در برنامه‌ریزی خود در تحول در دستگاه قضایی رفع این مشکل را مد نظر قرار دهد.
وی یادآور شد: خبرنگارانی که اختلاس و سوء استفاده از مدیریت‌ها را فاش می‌کنند حمایت شوند و متهم به اخلال در نظام نشوند.
وی با بیان اینکه خبرنگار تبلور تفکر مردم است و بحث مچ گیری در گفت و گو با مدیران مطرح نیست افزود: هدف خبرنگاران خدمت به مردم و پاسخ به خبرنگاران احترام به مردم است. برچسب ها: کواکبیان ، ظریف

منبع: خرداد

کلیدواژه: کواکبیان ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا با تحریم دارو‌های کودکان سرطانی و پروانه‌ای ناجوانمردی را به اوج رسانده است

محمدعلی محسنی بندپی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره فرسودگی تعداد زیادی از بیمارستان‌ها در کشور گفت: آقای کریمی معاون وزیر بهداشت اعلام کرد بیش از پنجاه درصد از ساختمان‌هایی که در قالب بیمارستان به مردم سرویس می‌دهند ساختمان‌های فرسوده‌ای هستند.

وی ادامه داد: این ساختمان‌ها یا باید بازسازی شوند که صرفه ندارد یا باید دوباره جایگزین شوند که فکر می‌کنم این اتفاق بیافتد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس بیان کرد: واقعیت امر این است که منابع دولت بسیار محدود است، چون الان در تحریم گسترده هستیم و تمام درآمد‌های نفتی ما مسدود شده است.

محسنی بندپی با بیان اینکه مسئولان می‌گویند طلب‌ها را وصول کرده‌اند، اما ما چیزی ندیدیم، اظهار کرد: اگر تمام پاداش و عیدی آخر سال را به شما بدهند وقتی وارد خانه می‌شوید بچه‌ها به‌طور غیرمستقیم متوجه می‌شوند اتفاقی افتاده است حالا مگر می‌شود ما طلب‌های چتد ده میلیارد دلاری خود را از کشور‌های دیگر وصول کنیم و امروز شاهد باشیم که دلار به شصت هزار تومان و سکه به ۳۷ میلیون تومان برسد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس گفت: آمریکا واقعا ناجوانمردی خود را به اوج رسانده است و برای به انزوا درآوردن ایران از همه حربه‌ها استفاده می‌کند حتی ما در تامین داروی کودکان سرطانی و تامین پانسمان کودکان پروانه‌ای که هر کس قلب سنگی هم داشته باشد با دیدن آنها قلبش آب می‌شود مشکل داریم و در تامین پانسمان‌های این بیماران هم با تحریم مواجه هستیم.

وی افزود: وزارت بهداشت پیگیر فرسودگی ساختمان‌های بیمارستان‌ها است و هم در این مجلس و هم در مجلس دوازدهم با جدیت بیشتری باید این کار را انجام دهند، چون کشورمان جزو بیست کشور اول دنیا در زمینه بلایای طبیعی است و در حدود پنجاه حادثه خطرناک مثل سیل و زلزله رتبه بالایی داریم و اگر ساختمان‌های بیمارستان‌ها به همین شکل بماند ممکن است آسیبش خیلی جدی‌تر باشد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس بیان کرد: معمولا ساختمان‌های فرسوده بیمارستان‌ها را بازسازی نمی‌کنند بلکه مجوز می‌دهند تا بیمارستان‌های جدیدی در کنار آن ساخته شود مثلا بیمارستانی که هفتاد سال سابقه دارد در کنار آن مجوز ساخت یک بیمارستان جدید می‌دهند و پس از ساخت آن ساختمان قدیمی را تخریب می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • نظر یک عضو مجمع درباره کسر از حساب بی‌حجاب‌ها
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • «بسته‌های گردشگری» خدمت جدید ناژوان برای شهروندان و مسافران
  • بسته‌های گردشگری طلایی، نقره‌ای و برنزی ناژوان رونمایی شد
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • آمریکا با تحریم دارو‌های کودکان سرطانی و پروانه‌ای ناجوانمردی را به اوج رسانده است
  • مسئولان باید از دخالت در اقتصاد دل بکنند