Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@02:00:03 GMT

بازدید استاندار از مناطق سیل زده گمیشان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۰۸۵۶

بازدید استاندار از مناطق سیل زده گمیشان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس استاندار گلستان در حاشیه بازدیداز روند بازسازی مناطق سیل زده گمیشان با تقدیر از تلاش بنیادمسکن دربازسازی مناطق سیل زده گفت:کاربازسازی واحد‌های تعمیری شهرستان گمیشان به اتمام رسیده و از مجموع ۳ هزار و ۶۳۹ واحد خسارت دیده ۵۳۰ واحد پی کنی، فوندانسیون، ستون گزاری و برخی واحدهانیزسقف گزاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ابراز امیدواری کرد: کار این ۵۳۰ واحدتاپایان مهربه اتمام برسد.
استاندارگلستان افزود: ۲۰۰ واحد دیگری که تحت نظارت میراث فرهنگی هست نیزمشکل شان حل خواهد شد و کل طرح حداکثرتا پایان بهمن ماه بهره برداری خواهدشد.
وی درپایان با اشاره به نبود مشکلات درحوزه منابع گفت: درصورت لزوم از ظرفیت خیرین نیز استفاده خواهد شد.   انتهای پیام / ن استاندار گلستان در مناطق سیل زده گمیشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان

جعفر کرامتی گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر دپو کالای دخانی قاچاق در یک واحد انبار تجاری در شهرستان گرگان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی صحت و سقم موضوع و هماهنگی قضائی، بازرسان اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان به همراه پلیس امنیت اقتصادی استان به آدرس مورد نظر عزیمت کردند و طی بازدید بعمل آمده بیش از ۲۰۸ هزار نخ انواع سیگار، ۵۸۴ کیلو تنباکو قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش اولیه کالای کشف شده بیش از ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و اقلام مکشوفه نیز تحویل مراجع ذیصلاح شد.

او افزود: با هر واحد صنفی که کالای قاچاق را خریداری کرده و به بازار عرضه کند مطابق چارچوب قانون برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رویکرد کمیسیون کارگری گلستان، حمایت از واحد‌های راکد و نیمه تعطیل است
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده
  • رژیم صهیونیستی تنبیه شد
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • اتمام رفع تداخلات اراضی کشاورزی در شهریور امسال