Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «محمد آل الشیخ»،‌ نویسنده سعودی با انتشار توئیتی علیه مردم فلسطین و توصیف آنها با القاب ناپسند خواستار جلوگیری از حضور فلسطینی‌­ها در مناسک حج سال آینده شد.

توئیت آل الشیخ بلافاصله جنجال گسترده ­ای را در شبکه‌­های اجتماعی به پا کرد.

آل الشیخ در توئیت توهین‌آمیزی علیه مردم فلسطین نوشت: «آنها وبال هر کشوری هستند که میزبانشان باشد، ‌اردن میزبان آنها بود اما "سپتامبر سیاه" برایشان رخ داد، لبنان آنها را پذیرفت اما جنگ داخلی به بار آورد، آنها در کویت به سربازان صدام تبدیل شدند و در حال حاضر نیز در منبرهایشان به ما ناسزا گفته و به مواضع ما توهین می­‌کنند،‌ فقط ارتش اسرائیل آنها را می­‌شناسد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نویسنده سعودی بار دیگر در واکنش به ویدئوی منتشر شده از برخی حجاج فلسطینی که همزمان با ورود تعداد فراوانی از شهرک ‌شینان اسرائیلی به مسجد الاقصی شعار «خون و جان ما فدای تو مسجد الاقصی!»، ‌سر دادند، توئیت کرد.

وی در این توئیت با اهانت به این حجاج نوشت: «باید از حضور سگ­‌های حماس در مناسک حج سال آینده جلوگیری شود، چرا که آنها حج امسال را خراب کردند، بگذارید به جای مکه در دویله حج گزارند».

«کاشف» یکی از کاربران توئیتر در واکنشی تمسخرآمیز به آل الشیخ گفت: «مکه مکرمه برای مسلمانان است نه برای شما، مغزت از خاک رس است».

کاربر دیگری با تمثیل به آیه قرآن نوشت: «آیا آل الشیخ است که به هر که بخواهد می‌­­بخشد و از هر که بخواهد، باز می­‌دارد؟ استغفر الله.... ما به زودی خواهیم دید که او ساز بخشش برای ورود به بهشت توزیع می‌­کند».

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مردم فلسطین نویسنده سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تشدید حملات شهرک نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم کرد.

«جوزف بورل» روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اروپا باید بار دیگر اعمال تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینانی را که اقدام به خشونت می کنند، را مورد بررسی قرار دهد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا علیه شهرک‌نشینان صهیونیست، گفت: ایرلند و اسپانیا از شورای اروپا خواستند رفتار اسرائیل را تجزیه و تحلیل کند و بر این اساس توافقنامه ارتباط بین این اتحادیه و اسرائیل را مورد بررسی قرار دهد.

شورای اروپا اخیراً اعلام کرده است که ۴ فرد و دو نهاد را اراضی اشغالی به نقض حقوق بشر علیه فلسطینیان در فهرست تحریم اروپا گنجانده است.

این شورا اعلام کرد که افراد و نهادهای ذکر شده مسئول نقض جدی حقوق بشر علیه فلسطینی ها از جمله شکنجه و سایر اشکال رفتار غیرانسانی و نقض حق مالکیت و زندگی خصوصی فلسطینیان در کرانه باختری هستند.

این تحریم های ادعایی علیه شهرک نشینان صهیونیست در حالی مطرح شد که اروپا از ابتدای جنگ غزه با کمک به رژیم صهیونیستی در جنایت های این رژیم علیه مردم این باریکه همدست است.

کد خبر 6085771

دیگر خبرها

  • نویسنده‌ای که برای مخاطب دام پهن نمی‌کند
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • حماس: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان ناصر شواهدی بر نسل‌کشی فلسطینیان است
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • نتانیاهو: در روز‌های آینده فشار نظامی بر حماس بیشتر می‌شود
  • گزارش تلویزیون سعودی از زرادخانه موشکی ایران