Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:12:10 GMT

تجهیز فضاهای سبز کرمان به شبکه آب خام سرعت می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۱۲۲۰

تجهیز فضاهای سبز کرمان به شبکه آب خام سرعت می گیرد

رضا خیاط زاده در گفتگو با خبرنگار مهر از اتمام عملیات بهسازی و زیباسازی میان جیحون در این منطقه خبر داد و اظهار کرد: در ادامه  اجرای بهسازی معابر و میادین سطح منطقه یک، عملیات بهسازی و زیباسازی میدان جیحون با انجام اقداماتی از جمله تعویض جداول فرسوده و شکسته، فرش موزاییک و پیاده روسازی و احیای فضای سبز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ادامه همچنین عملیات تجهیز فضای سبز این میدان به شبکه آب خام و آبرسانی کامل فضای سبز آن توسط واحد فضای سبز منطقه انجام شد.

وی با بیان اینکه تجهیز فضاهای سبز سطح منطقه به شبکه آب خام با سرعت در حال انجام است، افزود: پیش از این فضاهای سبز پارک کودک، بلوارهای شهید چمران، شهید دادبین و شهید باهنر و لچکی های تقاطع ابوحامد و شهید باهنر به شبکه آب خام متصل شده است.

خیاط زاده ادامه داد: ظرف دو ماه گذشته دو حلقه چاه در بوستان های دانشجو و پدرثانی نیز حفاری و پس از تکمیل و تجهیز، آبیاری فضاهای سبز محدوده از طریق شبکه  آب خام انجام می شود.

شهردار منطقه یک کرمان ادامه داد: پس از تجهیز فضای سبز به شبکه آب خام ،به ترتیباین فضاها به سیستم آبیاری نوین که آبیاری قطره ای و بارانی است ،تجهیز می شوند.

وی هدف از این اقدامات را صرفه جویی در مصرف آب و توجه به آبیاری فضاهای سبز شهری درراستای زیباسازی و طراوت منظر شهری عنوان کرد.

وی در پایان از آغاز عملیات کاشت گل و گیاه در بلوار شهید باهنر توسط واحد فضای سبز شهرداری منطقه یک خبر داد.

کد خبر 4692240

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمان فضای سبز روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف ایلام بیرجند آتش سوزی خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز آزمایشگاه درمانگاه محمدیه به دستگاه آنالیز خودکار بیوشیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ تامین اجتماعی برای خرید این دستگاه پیشرفته بیش از یک میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

این دستگاه همزمان با گرامیداشت روز ازمایشگاه به بهره برداری رسید.

به گفته مدیر درمان تأمین اجتماعی، دستگاه جدید ضمن انجام ۴۰۰ نمونه به صورت همزمان قابلیت انجام نمونه‌های اورژانسی را هم دارد.

شیخ بکلو افزود: افزایش حجم آزمایشات، بهبود اثر بخشی و کاهش خطا، افزایش رضایتمندی مراجعین و سرعت و دقت در انجام آزمایش از دیگر مزایای این دستگاه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجهیز آزمایشگاه درمانگاه محمدیه به دستگاه آنالیز خودکار بیوشیمی
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • ۴ مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدند
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه