Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@00:48:50 GMT

مرکزی| تحقق دولت هوشمند با جدیت در کشور دنبال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۱۵۸۰

مرکزی| تحقق دولت هوشمند با جدیت در کشور دنبال می‌شود

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق دولت هوشمند با جدیت در کشور دنبال می‌شود. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدمهدی مقدسی شامگاه سه شنبه در شورای اداری استان مرکزی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به لزوم توسعه دولت هوشمند اظهار داشت: در جلسه مشترک سران 3 قوه، بحث دولت هوشمند یادآوری و رئیس قوه قضائیه قول مساعدت و مشارکت بیشتر را در این زمینه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیوستن به شبکه دولت الکترونیک، سبب بهره‌مندی از شفافیت عملکردها و ایجاد و توسعه شرایط نظارت می‌شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در استان مرکزی ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه IT و جوانان بسیار باهوشی دارد که نیازمند توجه بیشتر هستند.

مقدسی بیان کرد: اینترنت پرسرعت، تکمیل نیازها و زیرساخت‌های ارتباطی روستاهای استان به ویژه در شهرستان‌های اراک، خنداب و کمیجان و تعیین و تکلیف وضعیت دیتاسنتر خروج شده از استان از جمله مواردی هستند که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر خود به استان مرکزی باید آنها مورد توجه قرار دهد.

اراک| آخرین اخبار از اینترنت رایگان هدیه روز خبرنگار از زبان وزیر ارتباطاتآذری جهرمی در اراک: شبکه ملی ارتباطات به معنای فیلترینگ نیستمرکزی| شبکه ملی ارتباطات در تمام روستاها راه‌اندازی شود

وی عنوان کرد: تکنولوژی 4G، پارک اقتصاد دیجیتال اراک نیز جزو مواردی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کارگزاران مخابرات گفت: 52 نفر از کارگزاران مخابرات در استان دارای مشکلات بیمه‌ای هستند، به‌گونه‌ای که از سال 67تا 78 حق بیمه آنها پرداخت نشده، 850 نفر در مخابرات استان مشغول فعالیت هستند که هنوز اضافه‌کار برای آنها، طرح طبقه‌بندی مشاغل آنها و غیره انجام نشده که نیازمند توجه ویژه هستند.

مقدسی خاطرنشان کرد: باتوجه به قرار داشتن نظام پزشکی، اتاق بازرگانی و غیره در انتهای خیابان هپکو اراک، باید مشکل تلفن ثابت این منطقه برطرف شود.

وی ادامه داد: امروز شهر جدید امیرکبیر دارای 2 هزار نفر جمعیت است که قابلیت افزایش آن تا 100 هزار نفر در این شهر وجود دارد، برهمین اساس مشکلات حوزه ارتباطات این شهر باید به‌صورت ویژه مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: مسائل ملی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت مستمر پیگیری و رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح «مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی» و در پاسخ به تذکر محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قبلا به اشتباه گفته می‌شد که مالیات بر سوداگری به دنبال گرفتن مالیات از ۹۰ درصد مردم است حال این‌که این مالیات سوداگران را دنبال می‌کند.

وی توضیح داد: سوداگر کسی است که با نیت سوءاستفاده وارد بازار می‌شود و حجم وسیعی از ارز و طلا و خودرو را خریداری کرده تا مثلا سه ماه بعد به چند برابر قیمت فروخته تا سود ببرد این قانون مانع از این کار می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در واقعیت تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند آن هم مربوط به کسانی که مالیات نمی‌دهند و فقط سود هنگفت برده و از شرایط سخت تورمی سوء‌استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد