Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی اظهار داشت: پس از دیدار جمعی از جهادگران با رهبر معظم انقلاب در چند روز گذشته، ایشان پیامی مهم با عنوان جوانان عزیز گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی را صادر کردند که مقرر است در اجتماع بزرگ جهادگران قرائت شود.

زهرایی گفت: در این همایش سخنرانان کشوری و لشکری و برخی از جهادگران به سخنرانی خواهند پرداخت و این پیام مهم مبنای جدید حرکت گروه های جهادی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بسیج سازندگی افزود: این مراسم روز چهارشنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۵ در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار خواهد شد.

محمد زهرایی با بیان اینکه منویات حضرت امام خامنه‌ای در چندین نوبت به فعالیت های گروه های جهادی بسیج سازندگی مورد تفقد قرار داده اند؛ افزود: حضرت آقا از تعابیری چون تصویر واقعی کشور و مژده آینده بهتر استفاده نموده اند و در بیانیه گام دوم انقلاب صف طولانی برای حضور در این اردوها را از دستاوردهای انقلاب معرفی کردند.

زهرایی در پایان گفت: این سرمایه عظیم نیروی انسانی می بایست توسط نهادهای حاکمیتی و دستگاههای اجرایی به بهترین شیوه بکارگیری شود و عرصه های خدمت گذاری این عزیزان در دستگاههای اجرایی به دور از بروکراسی و پیچ و خم اداری رسمیت پیدا کند.

۱۰۰۱/پ۳۰/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند

فرزاد مخلص‌الائمه روز دوشنبه در بازدید از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی، گفت: توسعه روستایی با بهره‌گیری از منابع طبیعی و کشاورزی راهبردی برای بهبود اقتصادی و اجتماعی جامعه روستایی است که باید مورد توجه متولیان امر به خصوص بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گیرد.

وی ادامه داد: مقاوم سازی منازل روستاییان، ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی، آموزشی، تفریحی، ورزشی و فرهنگی مهمترین مسایلی است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی باید در روستاهای این استان عملیاتی کند.

استاندار مرکزی بیان کرد: عقب افتادگی بسیار جدی و مطالبات انباشته در حوزه‌ مسکن، بخشی از فشار را بر بنیاد مسکن منتقل کرده است لذا از تلاش‌های این مجموعه در کنار دولت قدردانی می‌کنیم.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: بنیاد مسکن در ساخت مسکن روستایی به سهیمه‌های ابلاغی محدود نشود و با برنامه‌ریزی شورای مسکن استان، هر جا ظرفیت وجود دارد با لحاظ تقویت استقرار در روستاها، توسعه را دنبال کند.

وی تأکید کرد: قیر رایگان ظرفیت فوق العاده‌ای در راستای افزایش رضایتمندی مردم در روستاها است که باید طبق برنامه‌ریزی و با دقت تخصیص یابد.

مقام عالی دولت سیزدهم در استان مرکزی با اشاره به لزوم حمایت دستگاه‌ها از فعالیت گروه‌های جهادی و انتظار ویژه از بنیاد مسکن، افزود: تشکیل گروه جهادی مدیران استان با هدف حل مسائل گروه‌های جهادی در دستور کار قرار دارد.

مخلص‌الائمه همچنین خاطرنشان کرد: خدمات و دستاوردهای نظام باید در قالب‌های مختلف اطلاع‌رسانی شود تا مردم بدانند کار و فعالیت در جریان است و نهادهای انقلابی باید در این زمینه پیشران باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت