Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@21:36:09 GMT

آغاز نمایش «فصل شیدایی» در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۱۷۰۲

آغاز نمایش «فصل شیدایی» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سعید اسماعیلی، کارگردان نمایش فصل شیدایی، امروز 23 مرداد در حاشیه آغاز این تئاتر بزرگ در سمنان از اجزای هفدهمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی و چند‌رسانه‌ای «فصل شیدایی» در سمنان تا سی‌ام مردادماه خبر داد و گفت: این نمایش از «هبوط حضرت آدم» تا «ظهور امام زمان(عج)» و همچنین سیر «انقلاب اسلامی» را به روی صحنه می‌آورد که پرمخاطب‌ترین نمایش تاریخ ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های این نمایش بزرگ اذعان کرد: در این نمایش 11 اتفاق بزرگ تاریخی از جمله هبوط حضرت آدم، غدیر خم، قیام عاشورا، ظهور امام زمان(عج)، همچنین دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد.

کارگردان نمایش فصل شیدایی با بیان اینکه در این نمایش برخی از هنروران سمنانی نیز حضور دارند افزود: در این نمایش گوشه‌هایی از زندگی دلاور مرد سمنانی، «شهید محمود اخلاقی» به تصویر کشیده می‌شود زیرا شهید «محمود اخلاقی» از اوایل شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی تا آخرین روزهای دفاع مقدس، حضور فعالی داشته است.

گفتنی است طراح و کارگردان نمایش فصل شیدایی «سعید اسماعیلی»، نویسنده و راوی «رسالت بوذری» و مجری طرح «محمد نیاکان» است و به مدت 10 شب در شهرک روزیه سمنان، پارک کوهستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فصل شیدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» به کارگردان بهرام افشاری و تهیه‌کنندگی محمد قدس، اثری است که از ۱۵ فروردین در تهران روی صحنه رفته است.

این اثر نمایشی که بهرام افشاری و تینو صالحی در آن به ایفای نقش می‌پردازند، از ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن اصلی پردیس مهستان، شهر اصفهان روی صحنه می‌رود.

«چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» تاکنون در تهران ۱۵۰ اجرا روی صحنه رفته است و در تور خارجی به دوبی، آلمان، استرالیا و… سفر کرده است.

مدیر تولید: علی اکباتانی، مجری طرح اصفهان: مجید کاشی‌فروشان، مدیران اجرایی اصفهان: امیرحسین مزروعی، آرام یوسفی‌نیا، دستیار کارگردان: حسن خان‌محمدپور، مدیر تبلیغات: آریان امیرخان، گرافیست: پیمان امدادی، عکاس: شهریار اکبریه، عکاس پوستر و متریال تبلیغات: کیارش مسیبی و مشاور رسانه‌ای علی کیهانی دیگر عوامل این اثر هستند.

در خلاصه داستان نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آمده است: «پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.»

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند از طریق سایت اصفهان تیکت Www.Esfahanticket.com و یا با شماره تماس‌های ۰۹۳۸۶۰۸۸۵۵۸، ۰۹۳۷۴۴۴۴۹۱۰ اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • جابری انصاری: عملیات وعده صادق یک نمایش قدرت بزرگ بود
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری