Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فیروزی به همراه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کردستان، از ۵ طرح موفق که با حمایت های کمیته امداد و دریافت تسهیلات بانکی کم بهره، موفق به فعالیت و اشتغالزایی شده اند، بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مثبت کمیته امداد در حوزه ایجاد اشتغال، ادامه این حمایت ها را گامی موثر در خودکفایی مدد جویان عنوان کرد و گفت: چنین افراد کوشا و توانمندی شایسته اعتماد و حمایت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرح های بازدید شده عبارتند از آموزشگاه هنری، کارگاه تولیدی پوشاک، کارگاه تولید شیرینی سنتی، کارگاه بازیافت ضایعات، و کارگاه تولید تیرچه و بلوک که در مجموع با دریافت حدود ۲۴۰ میلیون تومان ۴۴ نفر اشتغالزایی داشته اند.

شایان ذکر است کمیته امداد امام خمینی کردستان از ابتدای سال تا کنون، موفق شده است با صرف ۲۴۴ میلیارد ریال ۸۲۲ طرح خود اشتغالی و مشاغل خانگی ایجاد کند که از این میزان ۷۰% در روستاها و ۳۰% در شهرهای استان بوده است.

46

کد خبر 1289467

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان کمیته امداد اشتغال تسهیلات بانکی ایالات متحده آمریکا سینمای ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس قیمت مسکن بازیگران سینما و تلویزیون ایران خودرو اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، از زمان حضور ژوزه مورایس در فوتبال ایران کمتر پیش آمده که تیم او بازنده باشد، اما در ماه‌های اخیر این اتفاق تکرار شده و به همین دلیل هواداران سپاهان به کلی نسبت به توانایی‌های فنی سرمربی پرتغالی خود که تجربه کار در باشگاه‌های بزرگی نظیر رئال مارید، اینتر، چلسی و .. را دارد، شک کرده‌اند و حتی برخی از آنها دیگر به شایستگی این مربی ایمان ندارند.

در این بین دو باخت برابر الهلال در حالی که سپاهان در ابتدا موفق به باز کردن دروازه حریف قدرتمند خود هم شده بود، سبب شد تا بسیاری او را مربی‌ای منفعل در رختکن و در بین دو نیمه بدانند که توانایی استفاده از شواهد نیمه اول برای تغییر جریان بازی و رقم زدن آن را به سود خودش و شاگردانش ندارد.

با این حال در مصاف با ملوان شرایط به گونه‌ای کاملا متفاوت رقم خورد. بازیکنان سپاهان در شرایطی به رختکن رفتند که با یک گل بازی را به میزبان خود باخته بودند و نمایش خوبی هم ارائه ندادند. در نیمه دوم اما ماجرا به طول کلی شکل دیگری پیدا کرد و بازیکنان سپاهان با ارائه یک نمایش تحسین‌برانگیز موفق شدند دو گل بزنند و برنده از زمین مسابقه خارج شوند.  

جالب اینکه در نشست خبری نیز از مورایس درباره دلیل تفاوت عملکرد شاگردانش در نیمه دوم پرسیده شد که او با شوخی و با ادبیات خاص خود به این پرسش اینطور پاسخ داد:« یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم. منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند. بعضی اوقات باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و دیدیم که شهریار دو گل به ثمر رساند.» 

سپاهان پس از پشت سر گذاشتن چند ماه سخت حالا در دو بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی شده و حمایت هواداران نیز نسبت به هفته های گذشته بهبود یافته است. باید دید ماجراجویی سپاهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی به عنوان یکی از خبرسازترین تیم های لیگ و البته جدی‌ترین مدعی کسب قهرمانی در نیمه اول مسابقات چطور به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • تبدیل مددگیرنده به مددکننده راهبرد موفق کمیته امداد
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند