Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه مالیاتی ایران، علیرضا ترحمی هرندی اعلام کرد: به منظور آموزش فعالان حوزه های پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی در زمینه نحوه ثبت نام پایانه فروش، یک دوره آموزشی 3 ساعته را به صورت وب کنفرانس در نشانی اینترنتی http://tax.nimkatonline.com برگزار می کنند.

وی افزود: فعالان محترم حوزه های ذکر شده، جهت آشنایی با ثبت نام در سایت سازمان امور مالیاتی کشور برای اخذ پایانه فروشگاهی، در نشانی اینترنتی فوق وارد شده و در این دوره آموزشی آنلاین ثبت نام کنند و از آموزش پیش بینی شده استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر آموزش سازمان امور مالیاتی کشور خاطرنشان کرد: ثبت نام فراگیران در نشانی اینترنتی http://tax.nimkatonline.com تا ساعت 24 روز شنبه 26 مرداد ماه انجام می پذیرد.

وی افزود: دوره آموزشی آنلاین مورد بحث در 3 نوبت برگزار خواهد شد و فراگیران می توانند تا سقف ظرفیت این سه نوبت، به صورت زنده از محتوای آن استفاده کنند و مازاد بر این ظرفیت، از رکورد ضبط شده دوره ها استفاده کنند.

ترحمی در ادامه گفت: فراگیران در گروه های حداکثر 500 نفری در سه نوبت¬ به شرح زیر بصورت آنلاین آموزش خواهند دید.

یکشنبه 98/05/27 عصر از ساعت 14 الی 17

دوشنبه 98/05/28 صبح از ساعت 9 الی 12

دوشنبه 98/05/28 عصر از ساعت 14 الی 17

لازم به ذکر است صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی تا 31 مردادماه سال جاری مهلت دارند در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی(کارتخوان بانکی) ثبت نام کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران رسانه پایانه فروش دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود

تین نیوز

سرپرست مرکز آموزش های تخصصی ریلی راه آهن از واگذاری خدمات آموزشی مورد نیاز این شرکت به شرکت ها، موسسات معتبر آموزشی، مراکز دانشگاهی و موسسات دانش بنیان در حوزه آموزش خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، محسن اعتماد گفت: مرکز آموزش های تخصصی ریلی راه آهن در نظر دارد به منظور برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و انجام خدمات آموزشی از طریق واگذاری به شرکت ها، موسسات معتبر آموزشی، مراکز دانشگاهی و موسسات دانش بنیان در حوزه آموزش مطابق با محورهای همکاری مورد نظر اقدام کند.

وی در ادامه گفت: تولید محتوای آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی، چاپ و انتشارات آموزشی، تولید فیلم ها و میکرولرنینگ و موشن گرافی های آموزشی، ارزیابی اثربخشی و ممیزی آموزشی، تولید نرم افزارهای آموزشی، طراحی بانک سوالات و برگزاری آزمون، محورهای همکاری  با شرکت ها و موسسات آموزشی است.

اعتماد خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اختصاصی، ثبت نام و تکمیل فرم های خواستاری مطابق با دستورالعمل موجود در سایت https://rtc.pytsts.ir از اول اردیبهشت تا آخر اردیبهشت و ارسال مدارک از طریق سایت در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • ضرورت تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان