Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر توضیحات سازمان‌ها و نهاد‌های حقوق بشری درست باشد، معنایش این خواهد بود که تمام افتخارات سیتی جز سیاست‌ خارجه دولتی است که با بزرگترین سوالات در زمینه حقوق بشر روبرو است

محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام

کسانی که علاقه‌مند به امتحان کردن تیک‌تاک نوتز هستند، اکنون می‌توانند با استفاده از حساب‌های تیک تاک موجود خود برای این سرویس ثبت نام کنند. در حالی که این شرکت هنوز رسما در دسترس بودن این اپ جدید را اعلام نکرده است، اما اکنون در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور کانادا عرضه می‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، جالب است که در زمان نگارش این مقاله، این برنامه هنوز در ایالات متحده در دسترس نیست. این عرضه تدریجی کارشناسان را شگفت‌زده نکرده است چراکه برنامه به تازگی راه‌اندازی شده است و تیک تاک ممکن است بخواهد بازخورد کاربران را قبل از گسترش جهانی مورد بررسی قرار دهد.

به نظر می‌رسد تیک تاک نوتز حول اشتراک‌گذاری عکس‌ها باشد، در حالی که برنامه اصلی تمرکز خود را بر روی ویدیو‌های کوتاه حفظ می‌کند. برخلاف اینستاگرام، فید این اپ جدید دارای شبکه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد به طور همزمان به چندین پست نگاه کنند. البته این قابلیت وجود دارد که مخاطب روی یک پست جداگانه کلیک کند تا آن را در حالت تمام صفحه ببیند و نظرات خود را بخواند یا به اشتراک بگذارد.

در غیر این صورت، برنامه شباهت‌هایی با اینستاگرام دارد، مانند پشتیبانی از چرخ فلک‌های عکس، فید‌های زمانی و الگوریتمی، کنترل‌های نظرات و موارد دیگر.

دیگر خبرها

  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • لغو در حدود ۳۰۰ پرواز در فرودگاه دبی در پی سیل
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • سیل و طوفان امارات نتیجه بارورسازی ابرها بود؟ + عکس
  • چهره‌ای متفاوت از خونسرد آلمانی؛ خوشحالی کروس بعد از غلبه رئال مادرید بر منچسترسیتی / عکس
  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • سیل و طوفان امارات و عمان را زیر آب برد + عکس
  • سیل امارات و عمان را زیر آب برد + عکس
  • سورپرایز شهروندان دبی؛ روز کاملا به شب تبدیل شده است! | فیلم