Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر اعلام کرد ورزشگاه مهدوی بوشهر آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر را ندارد.

به گزارش ایسنا به نقل از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، سعید فتاحی، عصر دیروز (سه‌شنبه) به ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر رفت و از امکانات این ورزشگاه دیدن کرد.

او درباره وضعیت ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر گفت: ایرادات رختکن برطرف شده است اما هنوز گیت‌های ورودی آماده و نصب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چمن این استادیوم کیفیت لازم را برخوردار است ولی بخش از ایرادات دیگر که به استان اعلام شده بود برطرف نشده است.

فتاحی در پایان گفت: پس از گزارشی که امروز در اختیار سازمان لیگ قرار خواهد گرفت در مورد میزبانی استان در هفته اول لیگ تصمیم‌گیری خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باشگاه شاهین شهرداری بوشهر سعید فتاحی لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات «اسکای رانینگ» به میزبانی کامیاران برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد خاکی عصر شنبه در دیدار با فرماندار کامیاران اظهار کرد: بنا داریم مسابقات ورزشی را در سطح ملی و بین‌المللی در سطح شهرستان‌های مختلف برگزار کنیم.

وی افزود: این اقدام به توسعه ورزش در تمامی شهرهای استان کمک شایانی خواهد کرد اما لازم است نهادهای مختلف به ویژه فرمانداران در این راستا همکاری و حمایت لازم را از توسعه ورزش استان در سطح شهرستان‌ها داشته باشند.

خاکی اعلام کرد: سال گذشته با همکاری فرمانداری مسابقات ورزشی مختلفی از جمله اسکای رانینگ و قایقرانی در رشته رفتینگ در سطح رضایت بخشی به میزبانی شهرستان کامیاران برگزار شد.

وی تصریح کرد: شهرستان کامیاران به دلیل جغرافیا و طبیعت خاص از نظر کوهستانی بودن و وجود رودخانه سیروان دارای شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقات ورزشی در دو رشته قایقرانی و کوهنوردی است.

خاکی همچنین از برگزاری مسابقات دو کوهستان (اسکای رانینگ) به عنوان رویداد ورزشی در سطح ملی در اواسط اردیبهشت ماه به میزبانی کامیاران خبر داد و اعلام کرد: برای هر چه بهتر برگزار کردن این رقابت‌ها نیازمند همکاری و هماهنگی تمامی نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی در این شهرستان هستیم.

لزوم برگزاری مسابقات ورزشی در راستای ایجاد نشاط بین مردم

فرماندار کامیاران نیز در این دیدار بر همکاری همه جانبه برای میزبانی این شهرستان از رویدادهای ورزشی تاکید کرد و افزود: مجموعه فرمانداری در راستای ایجاد شور و نشاط میان جوانان و افزایش سطح سلامتی جامعه با استفاده از فعالیت‌های تربیت بدنی از برگزاری مسابقات ورزشی حمایت خواهد کرد.

کیانوش ثقفی‌نیا اضافه کرد: امیدواریم علاوه بر رقابت‌های اسکای رانینگ و دو کوهستان، شاهد برگزاری مسابقات کشوری سایر رشته‌های دیگر در این شهرستان باشیم.

کد خبر 6076770

دیگر خبرها

  • لغو پروازها و برخی رویدادهای ورزشی در کیش
  • آماده شدن کرمانشاه برای میزبانی از سالروز عملیات بازی‌دراز
  • تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود
  • برگزاری کنگره ملی سوختگی به میزبانی رشت
  • کرمانشاه آماده میزبانی از ۵۰ هزار نفر در سالروز عملیات «بازی‌دراز» می‌شود
  • مسابقات «اسکای رانینگ» به میزبانی کامیاران برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی تیم‌های ملی هاکی بانوان و آقایان
  • تاج: رشت باید میزبان مسابقات آسیایی باشد!