Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر رییس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت می‌کند و آیا تحریم های محدودیت جغرافیایی در آمریکا نیز مشمول وی می شود؟ گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید رئیس جمهوری در اجلاس عمومی سازمان ملل حضور می یابند.

به گزارش ایسنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات اروپا بعد از اجرای گام دوم کاهش تعهدات برجامی از سوی ایران با تاکید بر اینکه بعد از گام دوم کاهش تعهدات ایران، مذاکره با اروپا جدی‌تری شده است، اظهار کرد: در کنار این مذاکرات صحبت هایی شده که بتوانیم به چارچوب هایی برسیم و امیدواریم به بهره مندی از منافع برجام برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در مورد اینکه اگر به جمع بندی نرسیم گام سوم را انجام می‌دهیم، در آن تردیدی نیست.

رییس دفتر رییس جمهور همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت می‌کند و آیا تحریم های محدودیت جغرافیایی در آمریکا نیز مشمول وی می شود، گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید رئیس جمهوری در اجلاس عمومی سازمان ملل حضور می یابند.

واعظی افزود: من در مورد محدودیت ها چیزی نشنیدم از طرفی هم آنچه که مربوط به آقای ظریف است امیدوارم به گونه ای باشد که در جلسه سازمان ملل حضور یابند و فکر کنم این جزو حقوق کشورها مخصوصا وزیر خارجه است که بتواند در جلسات مهم سازمان ملل شرکت کند.

وی گفت:  آقای تخت روانچی نماینده ایران در سازمان ملل یک نامه اعتراضی جدی به دبیر کل سازمان ملل نوشته و از ایشان خواستند که موضوع را پیگیری کنند.

ادامه دارد ...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور سفر روحانی به نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، عصر امروز با حضور رییس سازمان صداوسیما ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از نمایندگان این فراکسیون در کمیسیون تلفیق برگزار شد.

در این جلسه، بسیاری از دست‌اندرکاران محافل قرآنی اعم از شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری، کانون‌های فرهنگی و مذهبی و رادیو و تلویزیون حضور یافته و مسایل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 6085733 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم