Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: مردم خیر استان اردبیل بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در چهار ماهه نخست سال‌جاری به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،صفر توحیدی  صبح امروز در حاشیه افتتاح مرکزنیکوکاری «مهندسان هدف» در بخش ثمرین از توابع شهرستان اردبیل اظهار داشت:  مردم نیک‌اندیش استان بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در چهار ماهه نخست سال‌جاری به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند،

وی افزود: مرکز نیکوکاری فرایند اتصال نیازمندان به خیران را تسهیل می‌کند که خدمات حمایتی به صورت کیفی‌تر در اختیار محرومان و مستضعفان جامعه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه رشد ۱۳۶ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری در چهار ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته بیانگر حسن اعتماد خیران به این مراکز است، بیان کرد: مراکز نیکوکاری بدون نیاز به بروکراسی اداری خدمات حمایتی را به اقشار آسیب‌پذیر ارائه می‌کنند که این به رفع مشکلات نیازمندان سرعت بیشتری می‌دهد.

توحیدی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری، واحدهای مردمی هستند که در مساجد، محله‌ها و روستاهای استان اردبیل تشکیل می‌شوند، افزود: تلاش شده است تا در مکان‌های مختلف شهر و روستا مراکز نیکوکاری راه‌اندازی شود تا مردم خیر آن محل در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانند نذورات خود را پرداخت کرده و مددجویان نیز بتوانند خدمات مورد نظر را در اسرع وقت دریافت کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه خیران اردبیلی بیش از یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی در چهار ماهه نخست سال‌جاری به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند، گفت: مراکز نیکوکاری با شفاف‌سازی عملکرد و هزینه‌کرد کمک‌های مردمی به خوبی توانسته‌اند اعتماد خیران را جلب کرده و در رفع نیازهای اساسی مددجویان گام‌های موثرتری بردارند.
وی با بیان اینکه گستره حمایتی مرکز نیکوکاری «مهندسان هدف» بر روی ۵۰۰ خانوار نیازمند متمرکز شده است، افزود: بخش مهمی از حمایت‌های این مرکز نیکوکاری ارائه خدمات عمرانی به مددجویان است تا آنها از سرپناهی مقاوم و مناسب بهره‌مند شوند.
توحیدی با اشاره به اینکه حدود ۴۸۰ میلیون تومان خدمات حمایتی در چهار ماهه نخست سال‌جاری از طریق مرکز نیکوکاری مهندسان هدف به خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند ارائه شده است، بیان کرد: ۳۳۸۲ مترمبع خدمات فنی و مهندسی رایگان به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان از جمله فعالیت‌های این مرکز نیکوکاری به منظور تأمین مسکن مناسب برای اقشار آسیب‌پذیر بوده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل کمک به ساخت سه واحد مسکن مددجویی را از دیگر فعالیت‌های برجسته این مرکز نیکوکاری برشمرد و گفت: بیش از ۷۰ میلیون تومان برای ساخت سرپناه مقاوم و مناسب برای سه خانوار تحت حمایت هزینه پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه خیران از طریق سامانه ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ می‌توانند نحوه یاری‌رسانی به خانوار تحت حمایت را اعلام کنند، بیان کرد: سیستم آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* هم در اختیار خیران اردبیلی قرار دارد تا با استفاده از گوشی همراه و در کم‌ترین زمان ممکن کمک‌های خود را به دست اقشار آسیب‌پذیر برسانند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • کاهش مرگ و میر نوزادان در اردبیل