Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@22:05:34 GMT

توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق درزنجان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۲۸۶۴

توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق درزنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ شهرام مقدم رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در راستای مبارزه با موتور سیکلت‌های سنگین غیر مجاز حین گشت زنی در یکی از مناطق شهر، متوجه شدند دو دستگاه موتورسیکلت خارجی اقدام به مزاحت برای مردم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ماموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر دو موتورسیکلت ۴۰۰ سی سی و ۶۰۰ سی سی قاچاق را توقیف و راکبان آن را نیز دستگیر کردند، گفت: ارزش ریالی این وسیله‌های نقلیه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

سرهنگ مقدم در پایان از تحویل راکبان موتورسوار به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: وجود اینگونه وسایل نقلیه در شهر موجب برهم زدن آرامش شهروندان می‌شود و پلیس با موتورسیکلت‌هایی که مجوز‌های قانونی ندارند برخورد و آن‌ها را توقیف می‌کند.   انتهای پیام/ن   کشف قاچاق در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ "علی قاسم پور " رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ششم فروردین ماه ماموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در محدوده میدان"موج" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ سفید با ۲ سرنشین مواجه شدند که از خودرو پیاده و به سراغ یک دستگاه پژو پارس رفته و در اطراف خودرو در حال پرسه زنی بودند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پس از استعلام پلاک خودرو ۲۰۷ مشخص شد پلاک برای یک دستگاه هیوندا بوده و بلافاصله ماموران وارد عمل شدند و سارقان با رویت ماموران اقدام به فرار نموده و سوار خودرو شدند و دستور ایست وسیله نقلیه مذکور توسط ماموران صادر شد. 

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان خودرو به طرز خطرناکی و با آسیب به خودرو‌های پارک شده از محل متواری شدند و به هشدار‌های پلیس اعتنایی نمی‌کردند. ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار و استفاده از قانون بکارگیری سلاح، سرانجام موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را دستگیر کنند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۲۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان حرفه‌ای و سابقه دار می‌باشند و از شهر اسلامشهر برای سرقت به شهر تهران آمده بودند ادامه داد: متهمان معترف شدند شب‌ها به تهران مراجعه و اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ قاسم پور گفت: متهمان با تکمیل تحقیقات اولیه برای اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی شد. 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: از جا گذاشتن وسایل قیمتی داخل خودرو و همچنین از پارک کردن خودرو در معابر خلوت و تاریک خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق