Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول گفت: همزمان با ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به جمهوری اسلامی ایران در دزفول مراسمی با حضور ۳۷۰ آزاده سرافراز برگزار می‌شود. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سید مجید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول اظهار داشت: 26 مرداد 69 مردم کشورمان شاهد بازگشت آزادگان بعد از سال‌ها تحمل اسارت به کشور بودند به‌همین مناسبت جلسه‌ای در فرمانداری با حضور برخی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به اینکه همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور جشن بزرگی به پاس خدمات ارزنده و ارزشمند این عزیزان در شهرستان دزفول برگزار می‌شود افزود: برنامه‌هایی که  در این رابطه مصوب شده از جمله دیدار و تجلیل با آزادگان شهرستان دزفول در معیت مسئولان و فرماندهان، ادارات، نهادها، یگان‌های نظامی و انتظامی و برگزاری مسابقات ورزشی به‌مناسبت این هفته از قبیل تنیس روی میز ویژه آزادگان و جانبازان 23 مرداد در سالن ایثار است.

ایلام| آزادگان زیباترین نماد ایثار و مقاومت هستندجشن بزرگ آزادگان در اردبیل برگزار می‌شودگرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

وی در ادامه تشریح برنامه‌ها  گفت: حضور آزادگان سرافراز دفاع مقدس دزفول در رادیو دزفول با بیان خاطره‌گویی، ایراد سخنرانی پیش از خطبه‌های شهر امام و میانرود این هفته توسط آزادگان سرافراز، برپایی نمایشگاه عکس در مصلی شهرستان دزفول، برگزاری شب شعر و خاطره‌گویی 25 مردادماه ساعت 21 در سالن موزه دفاع مقدس، برگزاری جشن با شکوهی به‌ مناسبت بازگشت آزادگان سرافراز به همت ناحیه بسیج دزفول و شهرداری و همچنین گردهمایی تفریحی آزادگان روز پنجشنبه 24 مردادماه در تفریجگاه رودخانه دز از برنامه‌های سالروز بازگشت آزادگان به جمهوری اسلامی ایران در دزفول  است.  

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس

بمناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه یگان‌های نیروی دریایی، هوایی و پدافند ارتش در بلوار ساحلی بندرعباس برگزار شد.

جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا گفت: در این مراسم افراد و یگان‌های منتخب دیگر نیرو‌های مسلح مستقر در هرمزگان از جمله بسیج و سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز رژه  رفتند.

امیر دریادار دوم جلیل مقدم افزود: تیپ تفنگداران نیروی دریایی ارتش هم تا دقایقی دیگر پیشاپیش دیگر یگان‌ها رژه را آغاز  کرد.

وی گفت: پس از آن گروهان‌هایی از سه نیروی دیگر ارتش و در ترکیب بعد یگان‌های منتخب نیروی دریایی و پدافند سپاه و نیروی انتظامی در مراسم رژه شرکت کردند.

نیرو و پدافند هوایی نیز در رژه یگان ها، شماری از موشک ها، رادار‌ها و خودرو‌های نظامی را از مقابل جایگاه عبور داد.

در پایان نیز یگان‌های محمول نیروی دریایی ارتش برخی از ادوات و تجهیزات مدرن دفاع دریایی را به نمایش گذاشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس
  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولی ایران در دمشق
  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود