Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@20:55:25 GMT

افشاگری انصاری فرد بعد از استعفا

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۳۰۰۸

محمدحسن انصاری‌فرد رئیس مستعفی سازمان لیگ فوتسال امروز(چهارشنبه) در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم حضور پیدا کرد و صحبت‌های زیر را انجام داد:

*روز اولی که برای فوتسال و فوتبال ساحلی دعوت شدم سال گذشته بود و خیلی‌ها گفتند این پست ویژه‌ای برای تو که مدیرعامل راه‌آهن و پرسپولیس بوده‌ای نیست، اما من گفتم دوست دارم کار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*شکوری، سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال همیشه می‌گفت کمیته فنی چقدر دارد خوب کار می کند.

*کفاشیان که بازنشسته شد به من پیشنهاد دادند جای او قرار بگیرم. تاج هم اصرار داشت همه چیز فوتسال در سازمان فوتسال کشور خلاصه شود و مدیریت با من باشد. اما این اتفاق نیفتاد و من هم اصراری نداشتم.

*من اعتقاد دارم وقتی زیرمجموعه‌ای در فدراسیون فوتبال خوب کار می‌کند و بدون حاشیه و سالم جلو می‌رود، باید مدیریت آن تقویت شود نه تضعیف!

*نمی‌خواهم از کسی اسم ببرم اما بعد از پیامی که به تاج دادم، فشارها روی من بیشتر شد و افرادی که خط می‌دادند عرصه را به من تنگ کردند.

*خوشبختانه مسابقات فوتسال خیلی خوب برگزار می‌شود و علی‌رغم جنجال‌ها و حواشی سال‌های گذشته، اکنون مدیران باشگاه ها و بازیکنان و... هم همکاری خوبی با ما دارند.

*وقتی تاج سه جلسه برای یک کاسه کردن سازمان فوتسال برگزار کرد، در جلسه آخر گفت ساکت باید به کمیته فنی بیاید من هم گفتم کمیته ما افراد متخصص هستند و این موضوع برای من حاشیه می‌شود.

*من ۱۵ تیر به تاج گفتم اگر ساکت بیاید من قطع همکاری می‌کنم. او پیام مرا خواند و جواب نداد، اما شنیدم این طرح را در هیئت رئیسه فوتبال مطرح کرد تا من را اجبار کنند ساکت بیاید.

*دوست داشتم کارم را ادامه بدهم، چون خیلی موفق بودیم و همه متخصص بودند، اما نمی‌خواهم بشکافم که چرا او روی حضور ساکت اصرار داشت.

*با تصمیمی که با مشورت دوستان برای استعفا گرفتم، فکر می‌کنم این استعفا کاملاً درست بود و به صلاح ندانستم که ساکت وارد فوتسال شود.

*روال کار قانونی این است رئیس کمیته نفر پیشنهاد می‌دهد و رئیس فدراسیون موافقت می‌کند و من جلوی اجبار آنها ایستادگی کردم.

*جبهه‌ای علیه من در فوتسال بود. فوتسال داشت مستقل کار می‌کرد و کارش را خوب انجام می‌داد و از زیر سلطه کسانی که ماموریت و مشغله‌های زیادی در فدراسیون دارد، خود را بیرون کشیده بود، اما نمی‌دانم تاج چه فکری می‌کند که این همه کار را بر دوش کسی می‌گذارد که کارنامه ناموفقی دارد و اصرار اینکه همه جا باید او باشد برای چیست؟

*یک سری مربیان هستند که در سطح خاص کار می‌کنند، مثل ناظم‌الشریعه یا یحیی گل‌محمدی که به هر تیمی رفته جوانگرایی کرده و تیم را متحول کرده و به رده‌های بالا رسیده است.

*تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال خاص هستند و مربی ایرانی برای آنها جواب نمی‌دهد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان لیگ فوتسال فوتبال فدراسیون فوتبال فوتسال سازمان لیگ فوتسال محمد حسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل | تمام فیلم‌های ما را بازبینی و بخشی‌هایی از آن‌ را حذف کردند! | ویدئو

دریافت 11 MB

به گزارش همشهری آنلاین، کسری ناجی، خبرنگار بی‌بی‌سی گفت: ما را به یک پایگاه نظامی در مرکز اسرائیل بردند که بقایای دو موشک ایرانی را نشان دهند. وقتی آنجا بودیم و فیلمبرداری تمام شد، ارتش اسرائیل فیلم‌های ما را بازبینی کرد و از ما خواسته شد که بخشی از گفته‌های سخنگوی فارسی‌زبان ارتش را حذف کنیم.

کد خبر 846600 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و اسرائیل تلویزیون بی بی سی خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • افشاگری خیابانی روی آنتن: چینی‌ها جا زدند!
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل | تمام فیلم‌های ما را بازبینی و بخشی‌هایی از آن‌ را حذف کردند! | ویدئو